Mooier is er eigenlijk niet.

Omdat niet iedereen schijnt weten hoe de auto's in de poll eruit zien, hier een plaatje van de koploper tot nu toe.
Ook voor degenen die het wel wisten is dit niet te versmaden natuurlijk.

3 reacties op “Mooier is er eigenlijk niet.

  1. Willy schreef:

    Nou dat is er wel kijk maar eens op mijn web-log.

  2. Brillie schreef:

    Deze is mooi, maar ik ga toch vor mijn eigen CT3.

  3. Vonneke schreef:

    Nou ja, zeg. Word ik hier meteen weer voor schut gezet. Ik kan het toch niet helpen dat ik niet voor de snelle maar meer voor de sterke, stoere auto’s ga … 😕

Zegt u het maar

