Hallo!

Goed. Dit is één van de weinige momenten in mijn leven waar ik spijt van heb. Ik had een afspraakje met haar maar ik was het vergeten. Ik had zelfs de stoelen al gereserveerd. Stom hé? Hier zit ze dus op me te wachten.
Ze had zich eigenlijk ook nooit aan me voorgesteld, maar ik zag haar en voelde gelijk zoiets vertrouwds dat ik haar gevraagd heb. En ze zei ja. Ze deed me gewoon aan iemand denken. Ik ben er nooit achtergekomen aan wie. Maar het zal wel niet belangrijk geweest zijn.

11 reacties op “Hallo!

  1. Vedat schreef:

    Tjonge jonge zeg, zo’n mooie vrouw, dat kutje toch niet vergeten. Kun je, sorry.

  2. CiNNeR schreef:

    Zo alwetend en dan dit niet weten … U stort mij in twijfel!

  3. Kwebbel schreef:

    Aan je moeder natuurlijk

  4. mack schreef:

    Cinner, ik kom er vast nog wel op hoor.

    Mijn moeder? Ja, nu je het zegt..

  5. E-vonne schreef:

    Ze is de ex van die eh blanke neger.

  6. E-vonne schreef:

    Hoe kun je dat nou vergeten, Mack 😕

  7. mack schreef:

    Oh ja! Juist omdat ik het vergeten was werd zij zijn ex.

    Maar ik zie haar toch meer als de dochter van die blanke met die negerstem. 😀

  8. E-vonne schreef:

    Je luistert hier zeker veel naar.

  9. mack schreef:

    Elvis is natuurlijk wel de enige artiest waar je een radiozender over kunt beginnen. De rest heeft hooguit twee hitjes gehad.

  10. Kwebbel schreef:

    Elvis is cewl. Elvis rulez

  11. Ron schreef:

    weet niet of stom het juiste woord is?

Zegt u het maar

