Slechte kraamhulp.

Gisteren waren we bij mijn zus(je) en Hans mocht ook mee. Omdat hij daar zijn huiluurtje had liep ik een paar rondjes met hem door de tuin om hem stil te krijgen. Tevens verschoonde ik in record-tempo zijn luier.
Mijn zus zei dat ze me erg handig vond met baby-Hans.

Thuis heb ik hem al aantal keren in het badje gedaan, zoeentje als op de foto, en ook dat ging me prima af. Daarnet deed mevrouw Mack het en ineens zag ik dat ze het water via de stop eruit liet lopen, in een eronder geplaatste emmer.
Daar kwam ik dan vandaag achter, dat er een stop in zat. Ik iedere keer maar met dat zware badje naar de douche sjouwen om het leeg te gooien.

27 reacties op “Slechte kraamhulp.

  1. Peng schreef:

    Live and learn. πŸ˜€

  2. CiNNeR schreef:

    Welja, geef de schuld maar aan een ander πŸ˜€

  3. Eduardo schreef:

    Stopje???

  4. Albert schreef:

    Blond…. πŸ˜‰

  5. marina van dongen schreef:

    Precies Jean Claude van Damme

  6. de P. schreef:

    Nee hoor Mack, je doet het heel goed. Je draagt het volle gewicht van het vaderschap en niet in porties verdeeld over een plastic emmertje.
    Complimenten van Opa de P.

  7. mack schreef:

    @Eduardo: Hoe oud zijn die van jou?
    @De P: dank je.
    @Marina: dank je.
    @Albert: homo.

  8. Kwebbel schreef:

    Als je hem nou eens in die emmer ging wassen. Scheelt weer een badje vullen en leeglaten lopen πŸ˜‰

  9. Vrouwtje van Mack schreef:

    Hebben we 1 x gedaan Kwebbel…. Hij schreeuwde het uit en ging staan.. Hans dan he…. Dus is geen optie

  10. Peng schreef:

    Aha, Hansje wenst op stand te badderen. En neem het hem eens kwalijk. πŸ˜€

  11. Eduardo schreef:

    Mack, die van mij wordt tien. Maar het wordt een mooie dame.
    Een tweede lustrum, tijd voor een feestje.
    *snik*

  12. mack schreef:

    Dus jij komt er 10 jaar na dato achter dat zo’n badje een stop heeft? Ben ik toch best slim vergeleken bij jou.

  13. Albert schreef:

    Nou ja zeg…..

  14. mack schreef:

    Echt waar Albert, bij ieder ander zou ik er een knipoog achter gezet hebben maar bij jou durf ik dat niet. πŸ˜‰

  15. Albert schreef:

    Ik hoor het al weer…..frustraties! πŸ˜€

  16. Lennard schreef:

    Heb je al een vaderdagkado gekregen?

  17. mack schreef:

    Nee, Hans heeft nog geen zakgeld.

  18. Eduardo schreef:

    Je bent wel slim, mack. Maar nog nΓ©t niet slim genoeg!
    Je had Hans zijn zakgeld al kunnen investeren in een vaderdagkado.
    Negen maanden geleden…
    …BHC-er, tsssssss.

  19. Eduardo schreef:

    Tien, inmiddels.

  20. Pauline schreef:

    Is dat badje echt zoveel zwaarder dan een emmer, of doe je weer eens quasi stoer? πŸ˜›

  21. mack schreef:

    Pauline, leeg is het badje drie keer zwaarder dan een emmer.
    *doet quasi intelligent*

  22. Bjorn schreef:

    Pas op, stoer vaderverhaal in aantocht!
    Ik gebruik de stop nooit. Zo’n ding gaat op den duur lekken en daar gaat je laminaat van kromtrekken. Gelukkig heb ik spierballen gekweekt bij De Padvinderij 8)

  23. Pauline schreef:

    Je kunt het onderstel toch gewoon laten staan?

  24. marina van dongen schreef:

    Het helpt ook als je het kind er eerst uit haalt.

  25. Pauline schreef:

    Hahaha, da’s een gouden tip, Marina! πŸ˜€

  26. mack schreef:

    @Marina: Is daar niet een gezegde over?
    @Bjorn: Ik hoef jou niet uit te leggen waar ik mijn spierballen heb gekweekt.

  27. Frans54 schreef:

    Badje is niet zoveel zwaarder dan een emmer. Wel veel onhandiger te dragen en het water begint lekker te klotsen. Kan je na de kleine ook jezelf nog gaan verschonen (kennis van me heeft net de 7e en ik zou het bodje even leeggooien: leeg was het maar er is maar met de helft van het water gegooid πŸ˜‰ )

Zegt u het maar

