Bonje-riskeer-log.

Mevrouw mack vond dat ik gisterenavond een lief logje had geschreven. Nou, daar komt ze dan vandaag wel van terug, want ik zal eens een paar geheimpjes prijsgeven. Ik heb haar leren kennen eind 2000, ze woonde toen na 10 jaar samengewoond te hebben met een formule-1 fan (goeie gozer) weer bij haar ouders op de zolderkamer. Ik e-mailde in die tijd veel met haar. Wij waren "gewoon vrienden". Zij noemde dat zo, maar ik had natuurlijk allang gezien dat ze hoteldebotel was.
Zometeen zal ik daarvoor het bewijs leveren.
Een van haar mailtjes aan mij ging ongeveer zo:

"Hee hallo,"
"Heb je goed geslapen? Naah, zal wel weer niet, je slaapt zo slecht de laatste tijd."
"Die cd van de Beatles die jij hebt, heb ik ook gekocht en die is erg goed."
"Wil je met me trouwen?"

Dat vroeg ze dus, ik had haar net 3 keer gezien ofzo. Wist zij veel dat ik ruim 4 jaar later 'ja' zou zeggen.

Kijk hier maar eens. Gegarandeerd virusvrij en authentieke beelden.

25 reacties op “Bonje-riskeer-log.

  1. Vrouwtje van Mack schreef:

    GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD
    GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD
    GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD

  2. Vrouwtje van Mack schreef:

    En je bent wel even, heel handig, vergeten dat ik niet herkenbaar op een weblog wil verschijnen…. DAT ben je zeker even vergeten???? πŸ˜‰

  3. Vrouwtje van Mack schreef:

    Oke oke oke, ik neem aan dat ik hierop mag reageren, ZONDER DAT ER EEN VERWIJDERING PLAATS VINDT!!!
    Aan dit filmpje zie je hoe lief ik ben. Ik had mack al vaker gezien dan 3 x maar het klopt, we waren gewoon vrienden. Mack was in die tijd erg down en dacht dat hij nooit aan een vriendin zou komen, laat staan samen wonen of trouwen. Daarom had ik dit filmpje gemaakt. Om hem op te beuren. Zo lief ben ik.
    Ik wist natuurlijk niet dat dit ooit tegen me gebruikt zou worden.
    En die plofkop, in mijn verdediging, die is iets minder plofferig tegenwoordig hoor!!! En dat haar is eraf, dit was mijn hardrock periode nog. Dat mag nu niet meer… IK MOET ME GEDRAGEN EN KLEDEN ALS EEN MEISJE!!!
    Dat je dat filmpje nog hebt ….. Heel irritant.

  4. mack schreef:

    tut tut tut…thuis ben jij de baas, ikke hier hΓ¨!

  5. mack schreef:

    En ik zie helemaal geen plofkop.

  6. Lennard schreef:

    Ik zie helemaal niks. Jammer dat ik te laat ben.

  7. mack schreef:

    Hoezo te laat? Hooguit snapt jouw splinternieuwe software deze 8mm-film beelden niet, maar ze staan er nog steeds hoor.

  8. Wieneke schreef:

    Ach, gossie, ik vind een huwelijksaanzoek via een webcam toch zoooooooo romantisch !!
    *zucht zwijmel zucht*
    PS: Over wiens plofkop gaat het nu ineens? Die van jou, Mack? Van wie dan? Ik zag helemaal geen plofkop. Ik zag een rond verliefd en vooral vrolijk meisjeskoppie.
    πŸ˜‰

  9. mack schreef:

    @Wieneke: Vooral verliefd.

  10. Albert schreef:

    Wat een schatje!!! Tis dat ik op mannen val, maar anders….
    Of ben jij dat met lang haar Mack??

  11. mack schreef:

    Pas op Albert. Straks wordt je nog hetero.
    Even een kleine aanvulling. Ik had thuis niet zo’n webcam hoor, dat u niet denkt dat wij…nou ja, u begrijpt me wel.

  12. Albert schreef:

    Ik hetero worden? Nou nee! Dat heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkte niet. (in bed dan)

  13. Vrouwtje van Mack schreef:

    Verliefd Wieneke…. Bedankt he…. Dat was nog in de periode dat ik frigide was, antiman en een pikfobie had ja!!! En ik liep in concert T-shirts met strakke spijkerbroeken en Mack in ruitjesblousen dus het was geen liefde op het eerste gezicht, daar hebben we een jaartje over gedaan.
    DUS NEE NIET VERLIEFD, laat dat even duidelijk zijn….
    Ik moet hier ook alles 10x uitleggen….

  14. mack schreef:

    Je vergeet de ontkenningsfase nog.

  15. Wieneke schreef:

    @Vrouwtje: heb je het warm of zo? πŸ˜€

  16. Pauline schreef:

    Tjee, ik word steeds zo afgeleid door die condoom aan het plafond dat ik het hele filmpje nog niet een keer echt gezien heb, wel al 4 x gekeken trouwens. πŸ˜›

  17. Albert schreef:

    Wat is in hemelsnaam een “pikfobie”?
    Is dat als je bang bent van kippen? πŸ˜€

  18. marina van dongen schreef:

    Een pikfobie, dat is helemaal niet nodig!
    Ik zeg altijd maar: zij zijn banger van jou dan jij van hen hoor!

  19. Vrouwtje van Mack schreef:

    Oke Marina, dan omschrijf ik het fout, dan is het een pikafkeer geweest…. Niet dat ik op vrouwen viel maar ik was gewoon ff anti..

  20. marina van dongen schreef:

    Weet ik toch!
    Ze kunnen ook reuze-irritant zijn! Gaan ze opspelen; ineens hun ruggetje rechten en met zo’n kopje van…nounounou…
    ik bedoel maar! Je vraagt je af waarom je niet Γ‘ltijd anti bent!

  21. mack schreef:

    Duuuusss…

  22. CiNNeR schreef:

    Owwwww, ik ben op slag verliefd!! je hebt er wel lang over gedaan met ‘ja’ zeggen hoor mack!
    LOL@Pauline. het lijkt er wel op ja!
    Leuke van dt soort postjes is dat er meteen allerlei diepe zaken bovenkomen. Kijk maar uit, we leren jullie nog eens echt kennen πŸ˜€

  23. Lennard schreef:

    Zo. Nu heb ik ‘r wel gezien.

  24. diana schreef:

    groetjes van diana

  25. Peng schreef:

    Wat een leuk filmpje. En wat een vuige streek van mack. Sinds zijn vorige logje moet hij weer even bewijzen dat hij macho-man is, geloof ik? πŸ˜€

Zegt u het maar

