War of the worlds


Wat zal ik nou eens vinden van deze film?
Hij was spannend van begin tot eind, maar als de film afgelopen is blijf je toch met een onbevredigend gevoel zitten. Net als bij Signs zeg maar, toen Mel Gibson er ineens achter kwam dat hij de marsmannetjes met water kon verjagen.
Veel actie, keiharde schrikgeluidseffecten, een miljard doden, ik denk geen Oscarnominatie voor Tom Cruise voor beste mannelijke hoofdrol, en het blijft jammer dat Steven Spielberg mij niet even heeft gemaild voor een wat bevredigender einde aan de film.

6 reacties op “War of the worlds

  1. Leez schreef:

    Misschien is het wel wat hoor, maar die Tom Cruise… ik word daar nu een beetje moe van onderhand (terwijl ik zo bij Top Gun heb zitten kwijlen, maar toen was ik nog onwetend).

  2. de P. schreef:

    Ik weet niks van films en van Tom Cruise krijg ik jeuk aan mijn perineum.

  3. Lennard schreef:

    Wel een fijn plekje om te krabben.

  4. Peng schreef:

    Ik krijg overal jeuk van Tom Cruise. Met zijn bestudeerde maniertjes, huuuu. 😉

  5. Adriana schreef:

    Ik zou deze film best graag gaan zien! Maar dat kan helaas niet, want Tom Cruise speelt erin. En ik weiger al jaren om films met Tom Cruise erin te kijken . Zo heb ik vast al heel wat mooie films gemist. Maar dat heb ik er graag voor over hoor, als ik Tom daarmee kan vermijden.

  6. Rob schreef:

    Ik heb hem net thuis gekeken, ik vind het orgineel beter.
    http://demeisjes.web-log.nl/log/2949976

Zegt u het maar

