Kijk een kikker! Oh, net weg!


Vreemd. Die kikker hing vlak daarvoor nog in een schepnet wat ik vasthield. Ik vind hem nog een beetje verontwaardigd kijken. Terwijl hij net zo goed door een reiger gepakt had kunnen zijn, en dan had-ie helemaal de kans niet gehad verontwaardigd te kijken. Er scheen trouwens nog een kikker in die vijver te zitten, maar die kon alleen gezien worden door mevrouw Mack. En iedere keer als ze hem zag, riep ze me wel maar als ik er dan was, was-ie net weg.

11 reacties op “Kijk een kikker! Oh, net weg!

  1. ria schreef:

    kikkers kijken meestal verontwaardigd, maar mag ik vragen waarom hij even daarvoor in een schepnet zat? đŸ˜Ļ

  2. mack schreef:

    Omdat dat schepnet bij die vijver stond!

  3. Peng schreef:

    Mmmmm, kikkerbilletjes… 😉 😀

  4. Peng schreef:

    Mmmmm, kikkerbilletjes… 😉 😀

  5. Pauline schreef:

    Precies, Peng met een heerlijk knoflookroomsausje…hmmmm 😉

  6. Pauline schreef:

    Precies, Peng met een heerlijk knoflookroomsausje…hmmmm 😉

  7. Mick schreef:

    Hallooooooooooooooo, ben ik weer…….. HÊ Mack kom ‘ns langs met je schepnet, we hebben hier ook nog een paar kikkers in de vijver en die maken een hoop lawaai!!! Of Peng moet ze misschien willen hebben…………

  8. Peng schreef:

    Alleen de billetjes. Kikkers na hun liposuctie dus eigenlijk. 😉

  9. CiNNeR schreef:

    Moet tot mijn schaamte vertellen dat ik kikkerbilletje ook lekker vond. Maar eet het niet meer, hoeveel kikker worden er niet geslacht voor een beetje maaltijd. ja ja, lekker hypocriet, ik eet wel varkentjes en koeien enzo op.
    *Is de draad kwijt*

  10. Peng schreef:

    Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gegeten. Maar ben wel benieuwd naar de smaak. 😉

  11. Peng schreef:

    Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gegeten. Maar ben wel benieuwd naar de smaak. 😉

Zegt u het maar

