Vakantiefoto


Omdat wij dit jaar niet op vakantie gaan, plaats ik gewoon een vakantiefoto van Ierland 2003.
Hier zit ik Godweetwaar ergens waar het hard waaide. Ik overdenk duidelijk mijn zonden, iets waar ik overigens vrij snel mee klaar was. Wat denkt u? Word ik kaal? Mijn zwager zegt altijd dat je van mij geen foto van de achterkant kunt nemen in verband met overbelichting, maar deze is toch maar mooi goed gelukt.

22 reacties op “Vakantiefoto

  1. mevrouw de P. schreef:

    Wat die zonden betreft: ik zie aan je achterhoofd dat je in die kolkende golven je zwager ziet verdwijnen.

  2. marina van dongen schreef:

    O is het je achterhoofd. Ik vond het al zo’n volle baard.

  3. Peng schreef:

    Je kunt er altijd nog een keppeltje overheen dragen om het te verbergen, dus zo erg is het nog niet. 😀

  4. (sic) schreef:

    Kaal of niet kaal, alles om je heen ziet er wel schitterend uit.

  5. (sic) schreef:

    Kaal of niet kaal, alles om je heen ziet er wel schitterend uit.

  6. Albert schreef:

    Verrek zeg! Ik dacht een landingsplaats voor de traumahelikopter te zien!
    Nee hoor, ik wordt ook kaal. De parkeerhavens zijn al te zien en bovenop wordt het ook al dunner (in tegenstelling tot de rest van mijn lijf).
    Tip: scheer je hoofd met de tondeuse flink kort, dan valt het niet zo op.

  7. Albert schreef:

    Verrek zeg! Ik dacht een landingsplaats voor de traumahelikopter te zien!
    Nee hoor, ik wordt ook kaal. De parkeerhavens zijn al te zien en bovenop wordt het ook al dunner (in tegenstelling tot de rest van mijn lijf).
    Tip: scheer je hoofd met de tondeuse flink kort, dan valt het niet zo op.

  8. mack schreef:

    Albert ben je gek zeg. Zelf met landingsplatform ben ik nog enorm aantrekkelijk.

  9. Albert schreef:

    Kijk, dat hoor ik nou graag! Dan weet ik tenminste dat Pauline nooit over je liegt! 😉

  10. Albert schreef:

    Kijk, dat hoor ik nou graag! Dan weet ik tenminste dat Pauline nooit over je liegt! 😉

  11. de P. schreef:

    Zulke grote likdoornpleisters hebben wij hier niet.

  12. de P. schreef:

    Zulke grote likdoornpleisters hebben wij hier niet.

  13. Adriana schreef:

    Welnee Mack. Jij bent wordt niet kaal. Je hebt gewoon een brede scheiding.

  14. Mick schreef:

    Moet je nagaan, deze foto is al een jaar oud, moet je ‘m NU zien………………….. 😀

  15. Peng schreef:

    Moet je dat nou ook insmeren als het zo zonnig is…? 😀

  16. CiNNeR schreef:

    Zolang mevrouw mack niet kaal wordt, is er niks aan het handje.

  17. Leez schreef:

    Welk een woeste natuur omringt u.

  18. Lennard schreef:

    Leez, zo slecht zit z’n haar toch niet?

  19. Eduardo schreef:

    *gniffelt*

  20. mack schreef:

    @Lennard bedankt, jij bent een echte vriend.
    @Mick. Ik hoorde anders van jouw kapper dat jij ook om zo’n gat gevraagd hebt omdat je het zo mooi vond.

  21. aargh schreef:

    Heeft Hans iets tegen Ierland of zo? Niet te snel toegeven hoor, dan is het einde zoek!

  22. Frans54 schreef:

    De poging om overbelichting te voorkomen is prima gelukt. Alleen is nu het landschap wat onderbelicht volgens mij en dat vind ik eigenlijk interessanter dan een kalend hoofd: dat kan ikbinnenkort in de spiegel ook bekijken vermoed ik. 😉

Zegt u het maar

