Hans wordt al groot…

Nou, hij is pas 2,5 maand oud maar dat zou je niet zeggen. Van die borstvoeding groeien ze als een raket. Dat staartje is alleen voor de foto gedaan. Daar laten we hem natuurlijk niet mee over straat lopen…

20 reacties op “Hans wordt al groot…

  1. de P. schreef:

    Ik dacht even dat Hans die onderste was…

  2. Peng schreef:

    Leuk glas-in-lood raampje ook. Zie je tegenwoordig bijna nergens meer.

  3. Albert schreef:

    Wat leuk dat je zelf ook borstvoeding geeft, Mack!

  4. Marloes schreef:

    Hans neemt in ieder geval een prominente plaats is.

  5. Wieneke schreef:

    Leuk meisje bovenop Hans. 😀

  6. Lennard schreef:

    Ik reageer niet voordat Pauline heeft gereageerd.

  7. Frans54 schreef:

    Wat is het merk van de shampoo die je het laatst voor Hans hebt gebruikt. Want gezien de voor-na foto’s werkt die fantastisch als haargroeimiddel en is er dus nog hoop voor vele schedels met parkeervakken of heliplatforms.

  8. Erik schreef:

    Nu ben ik geen expert op baby gebied maar hij lijkt me inderdaad goed op maat.

  9. Pauline schreef:

    Kom er maar in, Lennard! 😀
    Ik was wel heel erg niet-origineel dit keer, en wat kan ik hier verder nog van zeggen…mooi glas-in-lood-raampje?

  10. Pauline schreef:

    Ow, shit, ik zie dat dat ook al benoemd was……
    Ik ga naar bed!

  11. rob schreef:

    Boekhouder en Zoon. Aardig onderschrift voor dit plaatje.

  12. Lennard schreef:

    Jasmijn is anders ook behoorlijk gegroeid. Heb je die nog gezien de laatste tijd?

  13. mack schreef:

    Nee? Waar is Jasmijn dan? Heeft iemand Jasmijn gezien? Ik zie d’r niet hoor. Ik snap er niks van, net was ze hier nog!

  14. Pauline schreef:

    Papa’s kiekeboe-fase….zucht, en al die kinderen vinden het allemaal weer even leuk.

  15. mack schreef:

    Pauline, ik kan anders me nog goed herinneren dat ik dat vroeger bij jou ook deed, en dat je kraaide van plezier!
    Dan moet je nu niet ineens stoer gaan doen en zeggen dat dat kinderachtig is ofzo..

  16. Kwebbel schreef:

    Zo’n staartje is wel verdraait handig om Hans bij te grijpen als hij niet wil luisteren…in de winkel bijv.

  17. CiNNeR schreef:

    Wat staat er toch op dat T-shirt?!

  18. Lennard schreef:

    Andorra, Omen, Namibie zijn leesbaar.
    Ik heb ook zo’n shirt. Op de achterkant staat ook nog Ommen en Hardenberg.

  19. Pauline schreef:

    Ow ja, ik vergeet steeds dat jij ouder bent dan ik, sorry Mack!

  20. Pauline schreef:

    Slappe vijftiger?

Zegt u het maar

