Uw wil is wet.

Een baas commandeert je en je voert de opdracht mokkend uit. Je doet er met opzet een stuk langer over dan de tijd die je ervoor nodig hebt.
Mevrouw de P. eist iets van je en je gaat met plezier aan de slag. Je zorgt ervoor dat haar wil zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.

Mijn vraag aan u mevrouw de P., bent u niet een gigantische carriรจre in de topbestuurderlarij misgelopen?

14 reacties op “Uw wil is wet.

  1. Peng schreef:

    Hans kijkt een beetje beteuterd. Misschien vindt HIJ foto’s op commando NIET zo leuk…? ๐Ÿ˜‰
    (@ mevr. de P.; Dus maar even geen carriere in het kinderopvangwezen overwegen, denk ik zo) ๐Ÿ˜‰

  2. Wieneke schreef:

    Ik wil geen paniek zaaien, maar er groeit opeens een waterkraan uit Hans zijn oor. ๐Ÿ˜€

  3. mack schreef:

    Nu je het zegt, Wieneke. Was mij helemaal nog niet opgevallen. ๐Ÿ˜€

  4. Albert schreef:

    Those evil eyes …..

  5. hb schreef:

    Wat heb je precies goed te maken ๐Ÿ™‚

  6. mevrouw de P. schreef:

    Dankjewel Mack, en zo snel ook! Hans Antonie lijkt iedere keer weer op een andere wereldleider. (En dat is meteen het antwoord op je vraag…)

  7. de P. schreef:

    Of filmregisseur. Zit hij nu in zijn Hitchcockfase?

  8. zus schreef:

    onderkinnetje van opa???????

  9. Marloes schreef:

    Hollands welvaren, zoals ik al eerder zei..

  10. anna-maria schreef:

    is dat een armbandje of deel van de ketens waarmee jullie hem bij zware nachten aan zijn bed vastklinken?

  11. mack schreef:

    @de P. Hij heeft hier inderdaad iets van Hitchcock weg.
    Maar mijn opa van mijn moeders kant leek ook veel op Hitchcock.

  12. Lennard schreef:

    Je kunt nog zien waar de sigaar heeft gezeten.

  13. ria schreef:

    volgens mij zit hij net lekker te poepen ๐Ÿ˜€

  14. Pauline schreef:

    Goh, ook stom, ik dacht steeds dat Hans een jongetje was!

Zegt u het maar

