Mack en de Fiat.

Wie hier regelmatig leest weet dat het automerk Fiat bij mij vijf streepjes voor heeft.
Mensen moeten ook niet met me in discussie gaan hierover want ik verzin ter plekke argumenten voor m'n gelijk.
Sterker nog, Fiat is zo ontzettend goed, ik zag vandaag een Tipo die een kapotte Ford Sierra middels een sleepkabel voor zich uit duwde.

19 reacties op “Mack en de Fiat.

  1. rob schreef:

    ik probeer het toch. Weet je wat zo verdomd goed is van de Fiat? Dat hij bijna, dus net niet, zo goed is als de VW. En dat is echt hartstikke goed, weet dat wel.

  2. mack schreef:

    Ja maar VW is geen merk. Da’s een verzamelnaam voor massahysterie.

  3. Bjorn schreef:

    Fietsen Is Altijd Te prevereren!

  4. rob schreef:

    Ik moet toegeven dat een Fiat in een opzicht de VW overtreft en dan ga ik uit van jouw verhaal. Het is bijna uniek te noemen dat een auto, de Fiat dus, een andere auto voor zich uitduwt, met een s l e e p – kabel nota bene. Of ben ik de draad nu echt kwijt?

  5. mack schreef:

    Nee Rob, je begrijpt het helemaal.

  6. Xiwel schreef:

    Ze rijden toch ook altijd voor elke file. Dat is gewoon omdat ze graag achter zo’n mooie Fiat aan gaan. 8)
    (Nog geen last gehad van deuruitval of aircobodem?)

  7. mack schreef:

    Xiwel, het klopt dat ze er graag achteraan gaan, het klopt niet dat dat ze ook lukt.

  8. Albert schreef:

    En ik mkaar denken dat de naam Fiat stond voor Fiasco In Auto Techniek…
    Mack, je hebt me overtuigd!
    Van Fiat dan.

  9. anna-maria schreef:

    ooit was ik eigenaar van een FIAT polski 126. Er is geen tunnel in Amsterdam e.o. waar hij niet in stil heeft gestaan. Dure grap …ben geen FIAT Fan.

  10. Albert schreef:

    Anna-Maria: das meer een Fiatco…. 😉

  11. Peng schreef:

    De Fiat heeft mijn fiat hoor. Mijn oma reed ook in een Fiat. En vergis je niet. Mijn oma, 1.58 m. hoog, was een echt racemonster. The Red Baron was er niets bij. 😀

  12. Lennard schreef:

    Fiat is een populair automerk bij boekhoudcommando’s. Het blijft toch een soort Ferrari.

  13. Kwebbel schreef:

    Nou geef mij maar een Mazda 8)

  14. Leez schreef:

    Mijn bravootje heeft bijna nooit wat. Hij is pas gewassen, en gefixt en gekeurd en glinstert weer als/in het zonnetje. Dan moeten de straatvrienden van mijn zoon natuurlijk niet met hun crossfietsjes langs mijn bolide schrapen, potverdriehonderdeuridubbeltjes!

  15. Eduardo schreef:

    Driehonderdeuridubbeltjes, vrouwe Leez?
    Dan valt de schade toch wel mee.

  16. Peng schreef:

    Maar goed. Ik ben dus zelf nog steeds erg tevreden met mijn fiets. 😉

  17. ria schreef:

    En ik ook met mijn Fiat 😉 geweldig autootje!

  18. geen paniek schreef:

    Mijn fiat impreza is ook een van de beste.

  19. Mariette schreef:

    Duwen met een sleepkabel…. waar zijn de foto’s?

Zegt u het maar

