De hartendief

Dit jochie probeert de harten te stelen van iedereen die hem in zijn ogen kijkt. Hij lacht namelijk altijd terug. En bij de meesten lukt het hem ook nog zonder moeite, en bij de rest na enig aandringen. En hij ruikt ook nog eens naar baby. Ik ben best een beetje trots op dit kleine mannetje en af en toe kan ik bijna niet geloven dat ik zijn vader ben. Maar als ik samen met hem een formule 1 DVD kijk, kun je aan zijn enthousiaste bewegingen zien dat er een overdosis Mack-genen in hem zitten.

En al dit moois kost slechts 30 euro per maand aan kinderopvang. Tenminste, als je aan de belastingdienst opgeeft dat-ie al vanaf 1 januari bij het kinderdagverblijf is in plaats van 1 augustus. Anders wordt het ineens stukken duurder.

15 reacties op “De hartendief

  1. ria schreef:

    Echt een DOT!
    En ook al de Ferrari kleuren geloof ik, ik heb tenminste een oranje tasje met het Ferrari embleem, knaloranje. ’t Is net of hij al een stuur wil pakken hè 😀

  2. anna-maria schreef:

    goede commandotip. Stoere knul trouwens.

  3. Eleanor schreef:

    Inderdaad een erg stoere hartendief! We houden Marit nog maar even binnen! 🙂

  4. Siem schreef:

    Kom maar een dagje buurten op de yard. Kan je gelijk checken of er sloop- of repareergenen in het product zitten.

  5. marina van dongen schreef:

    Lijkt hij een beetje op Bruce Willis? (dat vind ik toevallig een erg fijne man)

  6. Vrouwtje van Mack schreef:

    Dan lijkt ie ZEKER op Bruce Marina!

  7. Erik schreef:

    Dan zou je hem eigenlijk mee moeten nemen dit weekend, er gaat toch niets boven F1 live. 8)

  8. Peng schreef:

    Die gelijkenis had ik al eerder geconstateerd geloof ik, leuk dat anderen het ook zien. En zo fotogeniek ook! Hans is een schatje, en je kunt zo zien dat het later een echte hartenbreker gaat worden. 😉

  9. Albert schreef:

    Hangt mama bloot over hem heen dat zijn handjes zo omhoog reiken?

  10. Vrouwtje van Mack schreef:

    Ik dacht even: Daar heb je die stomme homo weer met zn vieze praatjes maar jij denkt dat ik nog borstvoeding geef natuurlijk…..
    Dan vergeef ik het je.

  11. Kwebbel schreef:

    Nou dat harten stelen dat lukt hem wel aardig geloof ik 🙂

  12. Albert schreef:

    Ik weet dat je hem nog borstvoeding geeft! Hans is toch nog geen 6?

  13. Marloes schreef:

    *Zucht*
    Wat een super mooie baby!

  14. de P. schreef:

    Mevrouw de P. (50) zei vanochtend bij de koffie: ‘Ik wil toch wel een kind.’
    Ik (60) zei dat we dan naar die Italiaanse gynaecogoochelaar moeten. Maar of die ook oude mannen kan repareren die ‘geholpen’ zijn…

  15. mevrouw de P. schreef:

    Ha, fijn weer een foto van Hans Antonie. Hij wordt echt steeds leuker. Maar Bruce Willis… Dat is toch geen wereldleider? Een beetje Bush met een vleugje…? Dat zien we volgende maand, naar ik hoop.

Zegt u het maar

