Linke soep

Ik heb gisteren de link naar Vonneke' site verwijderd. Die lijkt nu definitief uit de lucht. Dat betekent dat ik weer een plaatsje vrij heb onder de V.

Weet u nog een site met een V die ik kan linken?

Dat linken is trouwens linke soep. Vaak is het zo'n "dienst-wederdienst" een-tweetje.
Zo van, "nou die komt hier vaak, laat ik die maar linken." of "ik zie dat ik daar gelinkt ben, laat ik die dan ook maar linken."
Vooral in de eerste bestaansfase van een web-log is het belangrijk om bekend te worden. Flink linkspammen om meer reacties te krijgen. Het lijkt een beetje op de beginnend cabaretier die ter wille van zijn naamsbekendheid interviews met de Telegraaf geeft, en later als het hem goed gaat niets meer van de Telegraaf wil weten.

Zo kun je dus met allerlei links komen te zitten, waarvan je later vindt dat die eigenlijk afbreuk doen aan je eigen web-log. "Goh, leest hij dat en dat? Nou, dat hadden we niet van hem verwacht."

En een linkje verwijderen…Oei, misschien kwets je diegene wel en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Allemaal tegelijk verwijderen dan maar? Nee, stel je voor dat al diegene jou ook gaan verwijderen. Heb je straks geen lezers meer en kun je opnieuw beginnen.

Gelukkig geldt dat allemaal niet voor mij. Ik lees alle gelinkte weblogs regelmatig. En alle andere weblogs ook. Ik ben een hele toffe gozer. Ik hou van jullie allemaal.

21 reacties op “Linke soep

  1. Rob schreef:

    Wat was ook alweer het verhaal achter die Vonneke, was die niet depri ………….? 8)

  2. mack schreef:

    Vonneke depri? Welnee. En zeker niet meer toen ze mijn web-log ontdekte.

  3. Lennard schreef:

    Vonneke is depri af. Ik ga een afspraakje met haar maken. Weet ze nog niet, maar het gaat wel gebeuren. Iets met friet. Meer wil ik er niet over kwijt.

  4. rob schreef:

    Geen misverstand. die vraag/opmerking hierboven over Vonneke komt dus niet van mij.

  5. Kwebbel schreef:

    Nou toffe gozers wil ik wel op mijn log ik denk dat ik je maar link.
    Oh even off copic. De c1000 is er bij ons nog wel hoor. Ongeveer op de plek waar destijds die BMW-dealer zat.

  6. Marloes schreef:

    Vonneke is een apart geval. Daar kan geen enkele V voor in de plaats komen…zij is onvervangbaar.
    Het zal me trouwens wel een biet wezen of jij me linkt, ik blijf gewoon langs komen

  7. Max J. Molovich schreef:

    Vox V. Volovich schijnt wel aardig te zijn. Om te lezen. Niet als persoon. Als persoon is hij onuitstaanbaar.

  8. Xiwel schreef:

    Je kunt ook de link naar Vonneke aanpassen, gezien alles in 1 logje staat: http://www.haloscan.com/comments/vonneke/08_05_10_00/?a=46414 πŸ™‚

  9. Peng schreef:

    Als ik dit zo allemaal lees, word ik steeds dankbaarder voor mijn linkje hier… *pinkt traantje weg* Ik ook van jou hoor, mack. πŸ˜€
    (als je maar belooft dat je nooit meer karpietjes maltraiteert) πŸ˜‰

  10. Albert schreef:

    Even een traantje wegpinken,Mack…je ontroert me…snif…

  11. Mariette schreef:

    Ik zal me wat vaker laten zien hier πŸ˜‰ .

  12. CiNNeR schreef:

    Verdorie, nu is het wel heel echt he. Vonneke niet meer loggende 😦 behalve in verband met friet dan. Maar toch ..
    *Pinkt traantje weg*

  13. Lennard schreef:

    Zelfs niet op het frietlog. Misschien af en toe een gastlog…
    * pinkt mee *
    Maar op frietopia blijft ze wel actief. Ze heeft bijna heel Maastricht in kaart gebracht kwa friettenten.

  14. anna-maria schreef:

    Als beginnend cabaretier/ logger verbaas ik me over de diepgang achter “linken”. Op Marina’s log kwam ik ook al iets tegen over “iemand bedanken ” die op je site komt.
    Wist niet dat er er logland-etiquette bestond. Beetje vermoeiend allemaal. Overigens vind ik jouw log aandoenelijk stoer.

  15. Marnix schreef:

    Geen links. Nul.
    Heb je helemaal nergens last van.

  16. Eduardo schreef:

    *denkt aan VEduardo*
    Maar dan heb je de E weer over.
    Schiet ook niet op.

  17. wil schreef:

    wordt ik geroepen ?????? πŸ˜€

  18. Rob schreef:

    O ? Mack, ik dacht dat je hoopte dat ze nog lang weg zou blijven,………. πŸ˜‰

  19. Xiwel schreef:

    Heb ik de link-eer te danken aan de voordracht door Von?
    En idd Xiwel hoor. πŸ˜‰

  20. esther schreef:

    Kan er iets met een W bij?

  21. Schuldnerberatung schreef:

    heyyyyyyyyyyyy ik denk een dom blondtje hahaha ik wens jou een fijne avond!
    http://www.adresse-schuldenberatung.de – look here!

Zegt u het maar

