Bericht uit het verleden. (II)


Deze twee dames hebben het zo te zien goed naar hun zin. Het zijn Angelique (l) en Claudia (r) met wie ik respectievelijk 25 en 26 jaar geleden 'ging'. Met Claudia weliswaar maar één dag, maar toch. Met Angelique (op de klassenfoto rechts naast Claudia) duurde het wat langer. Ik denk een paar maanden. Gewoon tot de zesde klas afgelopen was. Ik fietste met haar altijd op vrijdagavond vanuit judo naar huis en als zij afsloeg richting haar huis riepen we altijd nog een keer of 10 'houdoe' totdat we zo hard moesten roepen dat het echt genant werd.
Ik heb Claudia en Angelique sinds de lagere school nooit meer gezien. Tot vanavond op deze foto.
Ik zou ze niet meer herkend hebben. U wel?

13 reacties op “Bericht uit het verleden. (II)

  1. anna-maria schreef:

    Snap nu waarom je heimwee hebt naar de lagere school. Ze lijken me erg ‘vrijpostig’ of komt dat door de koude halsjes?

  2. Marloes schreef:

    Die zien er in ieder geval uit alsof ze enorm veel leut hebben. Kom daar nog maar eens om in deze tijd,.. 😉

  3. Wieneke schreef:

    Belangrijker vraag : herkenden ze jou wel? 😀

  4. mack schreef:

    Ja gelijk. Ze mistten alleen mijn lange haar, waarmee ze waarschijnlijk bedoelden dat het geen weelderige bos meer is.

  5. Erwin schreef:

    Leuk stel zeg. U doet toch maar!

  6. de P. schreef:

    Ja, meteen! Die ene staat hiero en die andere daaro.

  7. CiNNeR schreef:

    *Moet ineens aan Andre Hazes denken*

    Maar hee, ik zit onder de medicijnen dus wat weet ik nu helemaal ..

  8. Albert schreef:

    En ik die dacht dat je met Pauline ging destijds! Silly me!

  9. Kwebbel schreef:

    Dus ze herkenden nog steeds jouw goede looks? 8)

  10. Peng schreef:

    [offtopic]Mack, iets voor jou??[/offtopic]

  11. de P. schreef:

    Ik denk toch dat dat ene meisje dat net in het midden onder het hoogste meisje staat, die rechtse is.

  12. mack schreef:

    @Peng. Nu onderschat je mijn Punto turbo toch schromelijk.

  13. mack schreef:

    @de P. De linkse is de meest rechtse, en de rechtse is diegene daar links naast.

Zegt u het maar

