Hans (+gratis bonusfoto)

Links ziet u Hans zoals u hem kent, en rechts ziet u een computeranimatie van Hans zoals hij er 36 jaar geleden uitgezien zou hebben. Interessant wat tegenwoordig toch allemaal kan, met Windows 98, Paint, en een scanner, niet? Ja, in huize Mack is slechts plaats voor de modernste techniek.

21 reacties op “Hans (+gratis bonusfoto)

  1. Jolie schreef:

    [ grrr, rechterplaatje doet t hier niet, ik ga even kijken in andere browsers… ]
    Maar wat een leuke linkerfoto, zo’n stoer kereltje is het al.

  2. Jolie @ Firefox schreef:

    Oh wat mooi! Ha, ja, zo oogde dat in die tijd. Of… ben je dat stiekem (half-)zelf ipv Hans? 🙂

  3. Renesmurf schreef:

    Op alletwee de foto`s zie ik een vrolijke lachebek!
    Mooi zo 😀

  4. Pauline schreef:

    Vooral die scanner lijkt me cruciaal 😉

  5. Pauline schreef:

    Vooral die scanner lijkt me cruciaal 😉

  6. mevrouw de P. vanuit Bussum schreef:

    Zie ik het nu goed dat Hans A. aan de hartbewaking ligt?Wat een techniek…

  7. mevrouw de P. vanuit Bussum schreef:

    Zie ik het nu goed dat Hans A. aan de hartbewaking ligt?Wat een techniek…

  8. CiNNeR schreef:

    Knap hoor, dat ‘ie nu al kan photoshoppen!! Daar heeft u uw handen meer dan vol aan denk ik zo ..

  9. CiNNeR schreef:

    Hoe is het overigens afgelopen met longen en ziekenhuis, is dat helemaal in orde gekomen?

  10. mack schreef:

    @Jolie @ Firefox: Ja. sst.
    @Cinner: Hans heeft nergens last van maar staat nog steeds onder controle van de kinderarts. Ze weten nu niet wat het was, dat ze op de foto’s zagen. Als hij een jaar is wordt er nog een longfotogemaakt om te kijken hoe het eruit ziet.

  11. Xiwel schreef:

    Met dergelijke aperatuur en technieken is natuurlijk ook te bepalen hoeveel Hans over 36 jaar gaat wegen. 🙂 (Ik zou daar Works voor gebruiken icm Twain en FreeCell.)

  12. Eduardo schreef:

    Hij heeft jouw haar, Mack.

  13. Adriana schreef:

    Wat een cool gozertje! Mooie foto ook. Zeer artistiek verantwoorde compositie. Kleed met Jongetje en Dode Gerbera.

  14. de P. schreef:

    Typisch voorbeeld van evolutie, mooier zijn dan je vader…

  15. CiNNeR schreef:

    Ah tnx, dat klinkt in elk geval wel goed.

  16. ria schreef:

    als twee druppels water 😉

  17. Marloes schreef:

    Mij neem je mooi niet in de maling, foto 1 is Hans en foto twee mevrouw Mack… 😛

  18. Anna-Maria schreef:

    Er bestaat een theorie: elke kind meisje/jongen), lijkt in het prilste begin ontzettend op papa om de vader te verzekeren dat het zijn spruit is. Zo ontstaat er een hechtere band. Dat heeft Hans dus goed gedaan.

  19. Peng schreef:

    @ Adriana; Wahaha, mij was die verlepte gerbera ook al opgevallen, zocht alleen nog even naar de naam. 😀
    Schattige foto’s, Mack! 😉

  20. Lennard schreef:

    Geweldig die gelijkenis.

  21. Mette schreef:

    you fooled me
    ik dacht; das vast een babyfoto van zijn vader, hij lijkt er zo op 😉

Zegt u het maar

