Lach eens naar het vogeltje.

Bij deze foto krijg ik geen verhaal verzonnen. Eerst had ik iets over een magazijn zonder incouranten, daarna iets over meisjes van mijn lagere school die allemaal in hetzelfde magazijn zijn gaan werken, maar uiteindelijk heb ik het weer uitgegumd omdat ik er niet tevreden over was.
Maar ik vond dat geen reden om u dit plaatje te onthouden.

28 reacties op “Lach eens naar het vogeltje.

  1. rob schreef:

    Een verzameling uit de kast gevallen Barbies?

  2. CiNNeR schreef:

    De kelder eens goed opgeruimd?

  3. Marloes schreef:

    Zelfs ik kan bij zoveel mutserigheid niets verzinnen.. 😕

  4. Marloes schreef:

    Zelfs ik kan bij zoveel mutserigheid niets verzinnen.. 😕

  5. Zielknijper schreef:

    WOW!
    Die in dat zware lingerie setje!
    LEKKUR WIJF!!!!

  6. Zielknijper schreef:

    WOW!
    Die in dat zware lingerie setje!
    LEKKUR WIJF!!!!

  7. Eduardo schreef:

    Die met die schoentjes met naaldhakken is anders ook wel wat.

  8. de P. schreef:

    ‘Vogelen met een lachje’ was een betere titel geweest, amigo!

  9. niek schreef:

    Op 2 na zijn ze allemaal gehoorgestoord Mack.

  10. Anna-Maria schreef:

    Mexicaanse dodenwake op allerheilige

  11. Carin schreef:

    het was vast geen musje waar ze naar lachten..
    Liefs,
    Carin

  12. Lennard schreef:

    Als je de foto maar zelf gemaakt had. Dan was er vast wel een verhaaltje te vertellen geweest.

  13. mack schreef:

    @Lennard: Of als dit echt ons magazijnpersoneel was geweest. Dan ook.

  14. ria schreef:

    je hebt niet goed gekeken hoor, er zijn er maar een paar die lachen, het zijn stuk voor stuk sjacherijnen, of het vogeltje was niet leuk genoeg 😛

  15. Kwebbel schreef:

    En die heb jij allemaal “gehad”? 8)

  16. Jolie schreef:

    Dit zijn vast die nieuwe schrijfsters, van “WOH,” ‘writers on heels’ of zoiets 😉

  17. Pauline schreef:

    Iets over een verlies- en winstrekening wellicht?

  18. Anna-Maria schreef:

    of nieuwe recruten voor de BHC?

  19. Lennard schreef:

    En dat ik vandaag even de keuringsarts ben.
    Goed plan.

  20. Peng schreef:

    *nog steeds driftig op zoek is naar de tweede die lachte, volgens niek* 😉

  21. Eduardo schreef:

    Lijkt mij ook, Lnnrd.
    Alleen jammer dat ze gillend weggelopen zijn.

  22. Mette schreef:

    zoveel setjes zijn er te wassen met 1 fles black velvet? 😛

  23. Leez schreef:

    Goh, eindelijk weer eens wat origineels, vrouwen in ondergoed. Joepie!

  24. niek schreef:

    @ Peng, staande voor de magazijnstelling zijn de doos op de bovenste rij 2e van links, en de rechtopstaande doos 2e van links de pretpakketten. 😉

  25. Frans54 schreef:

    Goh, houdt Hugh Heffner magazijnopruiming?

  26. Xiwel schreef:

    Handig zo’n wallpaper met muurbloempjes. 🙂

  27. Peng schreef:

    @ niek; Verhip ja! Die bovenste had ik gemist. 😀

  28. Jasper schreef:

    Ik vind die met die 2 X-chromosomen wel lekker…

Zegt u het maar

