Traditie.


Het is 16 augustus. Vandaag ga ik naar mijn zwager, wij zetten een Elvis-beeld op tafel, trekken onze witte, met diamanten verfraaide pakken aan, eten broodjes pindakaas-banaan en kijken de hele dag jankend Elvis DVD's.
Maar dat is niks bijzonders, dat doet iedereen met een beetje kijk op muziek vandaag.

18 reacties op “Traditie.

  1. Frans54 schreef:

    Ik zet wel een LP op waarop Johnny Cash wat Elvis nummers zingt.

  2. ria schreef:

    Ik was vandaag in het rood gehuld en heb geen moment aan Elvis gedacht, gelukkig maar, er valt al zoveel te janken……;)

  3. anna heeft gelijk schreef:

    1977 toch? Ik herinner me de dag als gisteren.

  4. rob hamilton schreef:

    Het echte herdenken is niet het kijken, maar in stilte luisteren naar al dat vinyl, die LP’s, waarop hij zijn werken heeft vastgelegd.

  5. Vrouwtje van Mack schreef:

    Daar vergis je je toch rob hamilton. Het echte herdenken is janken… Janken totdat je niet meer kan janken van de koppijn en niets meer ziet van de tranen. Althans, zo gaat dat hier in huize mack/mick. Ik heb nog niks te janken aangezien mick nog lekker door rockt.

  6. CiNNeR schreef:

    *Zet Madness op en gaat een partij hysterisch staan lachen*
    Ieder zijn manier eej ..

  7. mack schreef:

    Madness? Nou, dan mag je de repeatknop wel aanzetten want anders ben je gauw uitgeluisterd.

  8. Peng schreef:

    Viva Las Vegas! 😉

  9. Kwebbel schreef:

    Wanneer ga je nu eens een foto van jezelf in dat witte pak met glimmers en glitters aan ons laten zien?

  10. Mick schreef:

    Ach ja, die hele elvis is een trieste bende… Maar zoals het Vrouwtje al zegt; Mick rockt nog lekker door!!

  11. mack schreef:

    Wil je die naam s.v.p niet gebruiken in dit logje? Dat getuigt van zeer slechte adem.

  12. claar schreef:

    Sorry dat ik er zo laat mee kom: vandaag stond in de Volkskrant een recept voor Elvis-boterhammen, iets verbeterd. Om precies te zijn: Pindakaas-banaan-sandwich. Wie het wil hebben, geef maar een gil.

  13. Frans54 schreef:

    Peng was me voor.

  14. Mick schreef:

    Ok, ik zal ’t nooit meer over elvies hebben!! Dan moet jij ’t ook laten Mack!

  15. mack schreef:

    Blijf jij nou maar lekker volhouden dat die grindtegelkoppenband van je goeie muziek maakt, dan hou ik vol dat Klaas Vaak bestaat.

  16. Mick schreef:

    Klaas Vaak alias elvies?

Zegt u het maar

