Gas

Vanavond moesten wij een klein stukje Duitsland in en aangezien ik net een andere auto heb dacht ik dat het wel leuk zou zijn om even flink op het gas te gaan staan. Bij 210 hield ik het voor gezien omdat een rechtsrijdende Nederlander dreigde naar links te komen. Mevrouw Mack dacht alleen maar aan wat er van Hans (zat er niet bij, voordat u boze brieven gaat schrijven) zou worden als allebei z'n ouders verongelukten. Op de terugweg reed zij en was ze dat glad vergeten. Bij 200 smeekte ik haar wat zachter te gaan omdat ik vreesde te verongelukken. Er naast zitten is toch wat anders dan zelf rijden. Maar verder wel handig hoor, zo'n snelle auto.

18 reacties op “Gas

  1. Leez schreef:

    Ah joh, nog een paar keer heen en weer door Duitsland en je bent nérgens meer bang voor. Went vast wel, zo’n ehm … auto.

  2. Pien schreef:

    Je kan Hans er beter wel bij hebben. Liever met z’n drieën verongelukken dan zo’n zielig weesje!

  3. Jan H schreef:

    Als ik je tekst zo lees, Mack, is het sparen voor de Ferrari al begonnen..

  4. To schreef:

    Met één hand aan het stuur, want met de andere hand de foto gemaakt??? Of heeft mevrouw Mack dat gedaan?

  5. To schreef:

    Vroeg op vandaag Mack, of laaaaaat naar bed??

  6. rob hamilton schreef:

    …Want je was vlugger thuis? 04.19 uur…

  7. Vrouwtje van mack schreef:

    Laat naar bed was het, en nu we op zijn gestaan komt ons het mooie bericht dat Mack vanmorgen om half 10 weer oom is geworden, en ja, ik dus tante. We gaan zo even een kijkje nemen bij Rosalie, een paar uurtjes oud.

  8. mack schreef:

    To, dat is gewoon een willekeurige foto bij het verhaaltje. Je weet nu toch wel dat ik geen Mercedes heb?

  9. Alfabrother Mick schreef:

    Ik vrees dat ik je niet kan bijhouden mr Mack….

  10. kidtwist schreef:

    Misschien is er een plaatsje in het Spyker F1 team voor je. Kan die Duitser naast Albers oprotten.

  11. anna heeft gelijk schreef:

    mooie naam Rosalie

  12. Peng schreef:

    @ Kidtwist; Ik begrijp dat de garage van Spyker nog iemand zoekt die hun speciale modellen naar shows rijdt… 😉
    http://www.nu.nl/news/944015/122/rss/Werknemer_crasht_showmodel_Spyker_van_bijna_3_ton.html

  13. Yukiko schreef:

    Patser! 😉

  14. Xiwel schreef:

    @Yukiko: Het is toch niet dat je alle logs hier serieus neemt? Die 200km/h van Mack zal wel kloppen, ze hadden toen voor de wind. Op de terugweg bleef de teller waarschijnlijk steken bij 65. 🙂

  15. anna-maria heeft gelijk schreef:

    @ Xiwel…dat heb ik dus ook.
    Twijfel steeds meer aan de waarheid in mack’s log. Voorbeelden: zou het echt zo zijn dat niemand op het (oude) kantoor meegeniet van zijn logjes? is Mack echt een commando? Is die stoere rode bak echt van hem?
    Twijfel, twijfel, twijfel…

  16. mack schreef:

    @Anna-Maria: Ik heb vrijdag aan een collega verteld dat ik een web-log had zonder het adres te noemen. Hij heeft gegoogled op Hans+Fiat+boekhouden en hij had het in no-time gevonden.
    Maar dat is bij mijn weten de enige. Ik werk hier nog drie dagen dus ik denk dat het aan meerdere mensen ga vertellen.
    Of ik echt commando ben? Jazeker, ik geloof zelf van wel.
    Of die stoere rode bak echt van mij is? Ja echt! God is mijn getuige.

  17. Peng schreef:

    Got news for you. Je hebt dermate snel gereden, dat zelfs je reacties de mensheid nu een uur vooruit zijn. Kijk maar naar je laatste reactie bij mij. Curieus, vind ik het. 🙂

  18. anna heeft gelijk schreef:

    @ Mack nou nou, dan hoef je hem er niet meteen bij te halen. ik geloof je op je blauwe ogen en je rode waterpokken…

Zegt u het maar

