Motor


Met motorrijden is iets raars aan de hand. Het is stoer, terwijl je toch echt met een leren pak rondrijdt, onderwijl vrolijk zwaaiend naar je homotorrijdende vrienden. Als je achterop zit, zoals ik vandaag, wordt het pas echt sensueel. Zeker als de berijder -mijn schoonvader- je even demonstreert dat een Honda CBR 1000f in minder dan vier seconden op honderd kilometer per uur zit. Dan klem je je vast alsof je bang bent, huh, en volgens mij zit je dan best wel voor lul. En als er daarna geremd wordt, wordt het hoogtepunt van intimiteit bereikt. Comfortabel is het niet, je krijgt kramp in je benen, vliegen slaan te pletter tegen je helm, en van angst stijgt je kontwaterpeil. En wat krijg je er voor terug? Een accelleratie van 0 naar 100 in krap vier seconden. Nou ja, mijn auto doet het in ruim vier seconden, maar daar kun je tenminste niet afvallen.

12 reacties op “Motor

  1. Boris schreef:

    Ja ik denk dat je dan best voor lul zit, gelukkig kan niemand je herkennen met zo’n helm en pak. Dus dat scheelt weer. Ik geloof ook dat dat achterop zitten vooral is leuk voor de sexe waarmee je wilt sexen (oeps twee keer het s. woord, ik hoop maar dat dit door de moderator wordt toegestaan en dat ik geen IP ban krijg)

  2. ria schreef:

    De combinatie is fout, zoiets moet je ook niet met je schoonvader doen, maar zelf als bestuurder en dan vrouwtje Mack achterop, wedden dat je er dan anders over denkt? 😉

  3. ellen schreef:

    Ik prefereer ook een auto boven een motor.

  4. marina schreef:

    Het engste is dat je moet meehangen in de bocht. Terwijl je hele lijf schreeuwt dat je tegenwicht moet geven!

  5. Bjorn schreef:

    Dat er een motor in je auto zit, bewijst voldoende dat er aan een motor iets mist… 🙂

  6. Frans54 schreef:

    @Bjorn: het bewijst juist dat er aan een auto een heleboel overbodigs hangt.

  7. dick schreef:

    Sorry hoor, maar als dan zo’n clubje motorrijders, bij een terras aangekomen, de helmen afzet blijken het heel vaak van die sneue Nawijn-achtige types te zijn.

  8. ellen schreef:

    Zo ist maar net dick. 😉

  9. Schoonvader van Mack schreef:

    Tot welk soort sneue types hoort iemand die zo’n vooroordeel over motorrijders heeft??

  10. Xiwel schreef:

    Lijkt me vreselijk, een motorpak en een helm dragen en niet over bospaadjes mogen rijden.
    Als je achterop voor l”l zit, dan lijkt me dat link. Of de bestuurder zit verkeerd om of de cosmetisch ingreep is mislukt. 🙂

  11. dick schreef:

    Schoonpapa, ten eerste heb ik me al verontschuldigd en ten tweede is het geen vooroordeel. Het is gewoon iets dat me opvalt.

  12. Tut schreef:

    schoonzoon doet me denken aan die bolle cabaretier met z`n ronde brilletje. wat een humor!

Zegt u het maar

