Close Encounter

close encounter 1

close encounter 2

Mijn schoonvader en lange tijd verwekker maar tegenwoordig ook vader van Linda is gepensioneerd. Gelukkig gepensioneerd mag ik wel zeggen want hij is getrouwd met een 22 jaar jongere vrouw (klap-klap-klap-klap) en hij verveelt zich geen seconde. Laatst ging hij in zijn eentje naar Amsterdam alwaar hij een close encounter had met een kudde Bavaria Babes. Oké, het is een beetje een contrast, maar de maker van de foto moet ook geëerd worden.

8 reacties op “Close Encounter

  1. Marietje schreef:

    Zo. En zulke foto’s deelt ‘ie meteen met jou?

  2. mack schreef:

    Zekers….ik heb er nog veel meer van Bavaria Babes.

  3. Hermanus schreef:

    Heb-ie ze ook nog geswaffeld? Want anders vink het maar een lutser.

  4. ria schreef:

    Dat kleine meisje hieronder heeft dezelfde ondeugende oogjes 😉

  5. Linda schreef:

    @Ria: ik denk dat je dat héél goed gezien hebt… De man op die foto is mijn vader en ik heb zijn ogen… Bam Bam die van mij.. Voila, cirkel is rond! 🙂

  6. Irene schreef:

    Goh, duurde dat verwekken zo lang?

  7. rob hamilton schreef:

    Je had hem toch zeker ook als herder tussen zijn kudde kunnen fotoshoppen? Dan had je pas echt een goede beurt bij je schoonvader gemaakt. Ik weet dat dat op die leeftijd best gevoelig ligt.

  8. FrankieP schreef:

    Na de hilarische opmerking van RH heb ik geen commentaar meer over.

Zegt u het maar

