Harz


Het is alweer bijna vier maanden geleden, maar vanavond waren de foto’s eindelijk ontwikkeld. Ik leg even uit. Linksboven: De motor van de aanvoerder wilde niet starten op het moment dat we vertrokken. Dat u niet denkt dat die rode auto problemen had. Rechtsboven: Motoren mogen overal parkeren, Alfa’s niet. Linksmidden: drie van de vier motormuizen, en links ikke. Rechtsmidden: zie logje over fotogeniek, van pas geleden. Linksonder: stromende regen, ik zit droog in de rode auto en heb het naar mijn zin. Rechtsonder: Mijn zwager, de vierde motormuis.

11 reacties op “Harz

  1. Irene schreef:

    Ik weet niet. Zo’n motorpak staat toch een stuk stoerder dan een vage fleece. Niets aan te doen.

  2. Kipdelek schreef:

    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie geen links- en rechtsmidden hoor!

  3. mack schreef:

    Oh, nee, dat zal vast aan mij liggen. Ik schijn een digibeet te zijn. Bij mij staan er twee naast elkaar en dan drie onder elkaar.

  4. Kipdelek schreef:

    Ja, nee, ja.. hier staan er drie naast en twee onder elkaar.

  5. Eva schreef:

    Weet je wel dat oranje onwijs vloekt bij rood?

  6. Smitsky schreef:

    Eensgezind stel..ze wijzen allemaal een andere kant op. Jij niet, slim 😉

  7. mack schreef:

    @Eva, dat weet ik ja. Maar ik ben katholiek. Dus dan mag het.

  8. Margo schreef:

    De Harz.. Ja daar heb ik ook nog foto’s van, maar het is nog lang geen vier maanden geleden dat ik daar was. Dus ik kan nog even.

  9. Laurent schreef:

    Maar waarom stond de motorkap van de Alfa dan open?

  10. mack schreef:

    Om stroom te leveren aan die Honda.

  11. Frans54 schreef:

    De foto’s waren eindelijk ontwikkeld? Toont maar weer aan dat de Veluwe dat duidelijk nog niet is.

Zegt u het maar

