Brokkel

brokkelHaha. Toen ik je nog niet kende dacht ik dat je een hele stoere mannen-man was. Nog met gevoel voor humor ook. Dat paste niet bij Elvis. In het echt ben je een boekhouder; het prototype van. Daar past Elvis al een stuk beter bij. Alleen dat gevoel voor humor staat nog overeind bij het beeld dat ik in den beginne had.

Hier is slechts een gemene vrouw toe in staat. Om in verdekte termen te zeggen dat je een sulletje bent. Je denkt iemand tot je vrienden te mogen rekenen, maar je vertrouwen wordt beschaamd, je imago wordt gedeukt en het wordt je verteld met een haha als inleiding.

Het prototype van een boekhouder. Ik. Met mijn Alfa Romeo. Alsof ik ellenboogstukken aan mijn trui heb. Die eerste volzin, die doet pijn. Toen ze me nog niet kende, vond ze me interessant. Zo zijn vrouwen, in en in gemeen. Dit doet zeer, mensen. Ik ga naar bed en huil mezelf in slaap…

 

10 reacties op “Brokkel

  1. Kipdelek schreef:

    Ja zeg. Ik snap haar wel. Jij schepte hier ooit eens trots op over je koffer met rekenmachine.. ik bedoel.. duhuh!
    Maar ik ken je dan ook niet in het echt, dus troost je, misschien zit ook ik er naast.

  2. Mack schreef:

    Mijn Casio FC-100? R.I.P.

  3. Laurent schreef:

    Ah, en wie zei dat?

  4. Frankie schreef:

    Zouden boekhouders, net als biologen, niet gemaakt maar geboren worden? Dat hun leven altijd een balans is? Aan de ene kant de passiva: vermogens. Aan de andere kant de activa: gedrag dat winstgevend is. Met de winst doen ze wat lolligs want geld moet rollen en de rest investeren ze weer. Maar dit is slechts een gissing. Ik ken verder geen boekhouders.

  5. mack schreef:

    Daar kan ik niet te veel over zeggen, maar haar naam begint met YUK!

  6. Mellody schreef:

    Je moet vrouwen ook geen ‘heks’ noemen, dan creëer je ze zelf 🙂

  7. Giva schreef:

    Ik dacht even dat het Onze Schrijfster was die dat tegen je zei. Ik geloof dat je knap last hebt van het betere, knappere en sterkere geslacht hè? 😉

  8. Martine schreef:

    Een kale man met humor kan heeeel sexy zijn hoor!!
    Geloof me, ik spreek uit ervaring.

  9. Linda schreef:

    @Martine: hahahahaha, noem je Mack nu kaal?? Ik zou nu duiken!!

  10. Martine schreef:

    Kaal, zei ik kaal, moet zeker een typefout zijn.
    Cool dat bedoel ik natuurlijk, ja cool!

Zegt u het maar

