De 17 van DWDD (1)

Aan Bjorn de eer het spit af te bijten. Een korte introductie van Bjorn: Ergens in 2003 kwam ik geheel toevallig op zijn weblog en ik was gelijk gefascineerd door het webloggen. Ik zei tegen een collega: “moet je nou kijken, hier schrijft iemand gewoon over zichzelf op internet en hij heeft er nog een webcam bij ook!” Dagelijks keek ik even op zijn weblog en een paar maanden later begon ik zelf. Verder blogt Bjorn te weinig en twittert hij te veel maar ik ben blij dat hij meedoet aan deze verkiezing.

Wie hij eruit gooit: Jos Verstappen. Dit tot groot verdriet van mijzelf omdat Jos Nederlands beste F1 coureur tot nu toe was. Hij maakte mijn wereld in elk geval stukken mooier in de jaren 90. Bjorn zelf vindt dat Jos alleen dwars was in de grindbak. (dwars is een eigenschap waarvan DWDD vindt dat de genomineerde die moet hebben. En misschien is dat ook wel zo) Jos was in elk geval dwars en hij ging dwars in de bocht. Dag Jos, misschien tot snel.

Wie hij toevoegt: Erik Hazelhoff Roelfzema. Ofwel de soldaat van Oranje. Een dapper verzetsstrijder die zeker in de lijst hoort omdat dankzij o.a. het verzet Nederland bevrijd werd van de Duitse bezetter. Waarvoor dank. De enige echte held van Nederland, aldus Bjorn. Welkom Erik.

Morgen is de beurt aan Eva.

Wilt u ook een beurt en staat u niet in mijn linklijst, maak het dan kenbaar in de reacties of stuur mij een mailtje.

De lijst is te zien rechtsonder buiten beeld. Even scrollen.

Eén reactie op “De 17 van DWDD (1)

  1. Kwebbel schreef:

    Helemaal met je eens dat Bjorn te weinig logt. Misschien helpt dit hem weer op de goede weg.

Zegt u het maar

