Update

Ik moet wel zeggen, het is best fijn om even niet je inspiratie aan te moeten spreken. Ik ben namelijk een dwangmatige blogger. Dus als ik geen onderwerp heb, dan ga ik in de lotushouding zitten en maak mijzelf één met het heelal, net zolang totdat ik wel een onderwerp heb. Vandaar dat mijn logjes altijd vlak voor twaalven verschijnen.

Maar bij deze reeks van DWDD’s hoef ik zelf helemaal niet na te denken en ik blijf aan de blogwet voldoen. Best slim van mijzelf. Dat nadenken kan ik met een gerust hart aan een ander overlaten. Mijn inspiratie kan even met vakantie. Nu gebeurt er hier toch niets bijzonders, maar dat is normaal ook geen reden om me van een logje af te houden.

Oh ja, ik heb pijn in mijn rug. Gelijk staan mijn collega’s klaar met het advies om mijn buikspieren te trainen, maar ik kwam gezond op mijn werk, ik zat op mijn stoel en na een poosje bij het opstaan voelde ik het. Dus tijdens het zitten is het erin geschoten, zonder dat ik het voelde. Wat heeft dat met buikspieren te maken? Helemaal niks. Bovendien, ik heb dan wel geen wasbord, maar mijn buikspieren zijn keihard. Met rugpijn weet iedereen het beter. Maar ik weet het inmiddels het beste. Rugpijn is net liefdesverdriet. Het gaat alleen weg door het verstrijken van tijd. De meesten hebben voor het verwerken van liefdesverdiet meer tijd nodig, en sommigen zijn langer met rugpijn zoet. De rugpijnklinieken schieten als paddestoelen uit de grond, maar als u echt rijk wilt worden kunt u beter een liefdesverdrietverwerkingsfabriek beginnen.

16 reacties op “Update

  1. von Bloghausen schreef:

    Misschien moet je dan ’s wat minder in die lotushouding gaan zitten.

  2. LaurentLaurent schreef:

    Volgens mij gebruiken we teveel zuivel in Nederland en daardoor worden mannen veel te lang, en daar kan die rug niet tegen. Iedereen die langer is dan ik is sowieso te lang, vooral als ze vóór me staan bij een concert.

  3. Eva schreef:

    Je moet Linda even je bilspieren laten masseren (geen grapje!). Daar waar je onderrug overgaat in je billen, goed rossen. Dat helpt. En dan daarna een hete douche, warmtedekentje, een strip ibuprofen en op tijd je nest in.
    Niet dat je op advies zit te wachten, maar ik kon het niet laten. Sorry.

  4. Laurent schreef:

    Verdorie, mijn naam weer dubbel ingevoerd zie ik…

  5. Felicita schreef:

    Die is er allang ! http://www.liefdesverdriet.info/

    Mijn held van weleer begon ermee toen ie zelf in de knoop zat. Tot mijn reuzeschrik ! Hij was onze goeroe in de Sixties, had geweldige ideeën en schreef tal van interessante boeken. Door hem werd ik hippie, kabouter, kraker, idealist, vuurrood, milieufreak, witte-suiker-mijder en wat dies meer zij. Geweldige tijd bijdeweg. En nu dit laffe Lieve Lita gedoe ? Na die enorme kater heb ik daar een tijdje zitten lezen. Voor iemand als ondergetekende die niet aan ‘liefde’ doet wél lachen ;).

  6. fien schreef:

    Ik meen me te herinneren, dat je een tijdje geleden naar Duitsland bent geweest. Een mevrouw deed toen iets onduidelijks, en daar mochten we geen commentaar op leveren.
    Is de magie van mevrouw nu uitgewerkt?
    Als ik vertel dat ik migraineaanvallen heb, wil je niet weten wat ik dan opeens niet meer mag eten, welke behandelingen ik allemaal moet volgen en wat ik juist niet mag doen.
    Ik zeg dan standaard, ïk zal erover nadenken” en denk er het mijne van.
    Moest trouwens wel grinniken om de reactie van Hermie.

  7. mack schreef:

    Daar mochten we geen commentaar op leveren? Van wie niet? Ik kan hooguit gezegd hebben dat ik eerst de resultaten wilde afwachten, voordat er commentaar geleverd moest worden. Bovendien had dat niet met mijn rug te maken maar met andere probleempjes. Het kwam wel door mijn rug dat ik in contact kwam met haar. Het klopt niet helemaal zoals jij het stelt. Bij mij werkte het niet nee. Bij anderen kennelijk wel.

  8. mack schreef:

    @Felicita: wat een oplichtersbende zeg. En dan zo’n foto van zo’n knappe meid erbij terwijl het in werkelijkheid dikke, oude wijven met verzonnen vriendjes zijn, die daar komen. Bah. geldklopperij.

  9. Frankie schreef:

    Een maand geleden was ik bij een manueel therapeut, ook voor de onderrug. Van tevoren had hij een vragenlijstje. De laatste vraag was: “Wat verwacht je van de behandeling?” Mijn antwoord luidde: “Een wonder.” Vervolgens voldeed hij aan mijn verzoek. Geen last meer gehad.

  10. mack schreef:

    Frankie: Ja. Maar bij jou is het er in gesprongen op de trampoline. Er zit dan een wervel scheef en die zet hij even recht. Weg pijn. Bij mij is het iemand met een speld en een vodoo-pop. Dat ligt anders.

  11. Felicita schreef:

    @Mackus; nounou, dikke oude wijven met verzonnen vriendjes ? Je slaat een beetje door denk ik 😉 Volgens mij is het realiteit. Dus eigenlijk nog veel erger ! Vraagt ie er werkelijk nog geld voor ook ?? Ik raak voor de tweede keer ontgoocheld… Het was indertijd echt een geweldige figuur !

    En svp vandaag niet meer op mij reageren ;). Ik ben net Eef. Moet 2 verslagen schrijven en zit daarom achter de computer. Aan koffie ben ik nog niet eens toegekomen want vannacht werd het weer laat, dus vanochtend ook 😉 En nu blijf ik maar in die blogs hangen 😉 Hoe jij dat altijd flikt, blijft voor mij een raadsel 😉

    En sorry Fien dattik het niet kan laten. Maar heb een vriendin met migraine dus word onmiddellijk getriggerd als ik er iets over lees 😉 http://www.nu.nl/wetenschap/2638282/bewegen-voorkomt-migraine.html

  12. mack schreef:

    @Felicita: Die man wordt geschaduwd door de aivd. Ik zou daar niet in therapie gaan.

  13. Felicita schreef:

    Tuk ! Mek heeft toch gereageerd. Kan ik niet achterblijven :(. AIVD ?/! Niet dat ik daar een cent om geef natuurlijk. Want als het niet zo vér was, ik het niet zo ‘druk’ had én een OV-jaarkaart, was ik immers allang aan het Occupy’en geslagen in de hoofdstad. Maar zal het toch eens uitvogelen…

    ZEG NOU NIKS MEER TERUG WANT IK BEN EEN SLAPPELING, WIL KOFFIE, MOET VERSLAGEN TYPEN, ER STAAT OOK NOG EEN AFWAS VAN EEN PAAR DAGEN, DE WAS MOET NODIG GEDRAAID ETC.

  14. fien schreef:

    Ha, ha, Felicita, dat is nu net wat ik bedoel.
    Ik heb goede medicijnen hoor, word prima begeleid door de medische stand, en ben hiervan op de hoogte.

  15. Felicita schreef:

    @Fien; daarom had ik er ook zo’n mal knipoogje achtergezet ;). Maar bij Mek wordt dat automatische een gele ‘smiley’. Heten die dingen zo ? Ook als ze boos 😦 kijken ?

    (Heb het belangrijkste verslag inmiddels af Mekkie. En ook twee koffie met gember en een roomboterwafel achter de kiezen. Dus ‘mocht’ ik weer ff 😉

  16. Frankie schreef:

    Nee er zat geen wervel scheef. Mijn rechterbekken bleek veel te stijf. En na het wonder niet meer en de pijn was weg.

Zegt u het maar

