De 17 van DWDD (7)

Hermanus is een grapjas die wel van een interactiviteitje houdt. Hij is een ruwe bolster, over zijn pit zeg ik niet dat die blank is. Hij weet veel van sport en van muziek. Lezen, daar heeft hij echter een hekel aan. Wat vreemd is voor een weblogger.

Wie hij eruit gooit: Martin Bril. Een schrijver. Logisch. Volgens Hermanus heeft hij bij 99,9% van de Nederlanders geen indruk gemaakt en verdient hij geen plaats in de geschiedenisboeken. Als ik het tenminste goed begreep, want hij had net een biertje op toen hij deze motivering gaf. Zelf ben ik wel fan van Martin. Ik heb veel boeken van hem en ik hoor dus bij de 0,1 % van de Nederlanders. Dag Martin.

Wie hij toevoegt: Hans Teeuwen. Omdat die het Nederlands cabaret op een heel ander (hoger, harder, brutaler, dat laat hij aan ieders mening over) niveau heeft gebracht. Dat ben ik wel met Hermanus eens. Hij wordt veel geïmiteerd. Hij is origineel. Ik ben één keer bij een voorstelling van Hans geweest. Ik denk ook dat ik het daarbij hou want het zou mij niet verbazen als hij nog een keer TBS met dwangverpleging krijgt. Welkom Hans.

Ik heb de keuze van Jolie inmiddels binnen, dus die ga ik trachten geheel automatisch morgen te plaatsen. Want ik ben er morgen niet. Als het niet lukt wordt het zaterdag. Dan piep ik mevrouw Kip even op om te horen of ze mee wil doen.

Wilt u ook een beurt en staat u niet in mijn linklijst, maak het dan kenbaar in de reacties of stuur mij een mailtje.

De lijst is te zien rechtsonder buiten beeld. Even scrollen.

3 reacties op “De 17 van DWDD (7)

  1. Jolie schreef:

    Hans Teeuwen. Mijn smaak zal het niet worden, niet vanwege het ‘harde’ of ‘grove’ maar gewoon omdat ik er niet om kan lachen. Theo Maassen bijv of Najib Amhali zijn veeeeeel geestiger. Sorry Hermanus 😉

  2. von Bloghausen schreef:

    WIE hij eruit gooit. Pas ’t even aan, vriend aller vrienden.

  3. fien schreef:

    Hermie, Hermie toch, je wordt nog scherpzinnig, nu je zoveel tijd hebt om over alles na te denken.
    Je hebt gelijk, maar ik heb even moeten nadenken, waarom wie fout is en wat er voor in de plaats moet. Maar dat weet Mack ook wel.
    Mij is die Hans te absurdistisch. Maar ieder lekker zijn eigen smaak.
    Werk ze allemaal. Het is prachtig weer en ik ga een paar uur tennissen.

Zegt u het maar

