Spontaan

Daarnet ging de telefoon. Wij zaten TVOH te kijken in de herhaling. Wij hadden het gisteren gemist vanwege een spetterend personeelsfeest. Een vroeger buurmeisje van me deed mee, dus dat wilde ik wel even zien. En al deed ze niet mee, dan nog. In elk geval, de telefoon. Het was Linda’s zus. Die kon geen woord meer uitbrengen van het lachen. Op de achtergrond hoorde ik mijn zwager over de grond rollen. Hihihihi, zo lacht hij. Het duurde een paar minuten voor ze kon uitbrengen waarom ze zo moest lachen. Ik had het kunnen weten. De Jostiband.

6 reacties op “Spontaan

  1. yukikopesik schreef:

    Ben ik nou de enige bij wie het kwartje niet valt?

  2. Mack schreef:

    Linda had een foto geplaatst op FB van ons personeelsfeest. Toen ze die zagen kwamen ze niet meer bij.

  3. Frankie schreef:

    De tering! Die foto is geniaal! Ik kom hier ook n i e t m e e r bij.

  4. Laurent schreef:

    ‘Ja jongens, we GAAN er met zijn allen voor!! JEEUUH!’ (mogen we nu naar huis?)

  5. Eva schreef:

    Vooral die twee vooraan…. 😉

  6. Mellody schreef:

    Tjonge, die springen even uit de band! Leuke button ook 😉

Zegt u het maar

