De 17 van DWDD (12)

Ria is deelnemer nummer 12 in dit grapje. Ria woont in Zeeland, houdt van honden, fotograferen en van het strand. Soms heeft ze een dag de pest in, en dat schrijft ze dan ook. Een mooie eigenschap.

Wie zij eruit gooit: Toon Hermans. De enige motivatie die ze daarvoor geeft is dat het een moeilijke keus was. Ja, dat lijkt me logisch. In de reacties op versie 11 van deze reeks werd gesuggereerd dat hij achter de schermen niet zo’n prettig mens was. Tja. Daar ben ik niet bij geweest. Misschien wel, misschien niet. Vóór de schermen was hij in elk geval een voorbeeld. Dag Toon.

Wij zij toevoegt: Bart de Graaff. Een verfrissende persoonlijkheid binnen omroepland, met leuke, goeie, nieuwe ideeën. Hopelijk blijft BNN, al was het alleen maar om Bart te eren. Veel bewondering heeft ze ook voor de manier waarop hij omging met zijn ziekte. Het donorschap zou iets vanzelfsprekends moeten zijn, jammer genoeg is dat nog niet het geval, aldus Ria.
Bart de Graaff. Tja. De meeste mensen zullen wel met een glimlach aan hem terugdenken. Welkom Bart.

Wie is de volgende die ik vraag? Oh, het is Rob Hamilton. Daar verwacht ik wel het een en ander van, eerlijk gezegd. Het zal mij benieuwen.

Wilt u ook een beurt en staat u niet in mijn linklijst, maak het dan kenbaar in de reacties of stuur mij een mailtje.

De lijst is te zien rechtsonder buiten beeld. Even scrollen.

2 reacties op “De 17 van DWDD (12)

  1. Laurent schreef:

    Hehehe, ik vind het in elk geval een originele keuze, Bart de Graaf, alhoewel het niet die van mij geweest zou zijn. Hij heeft wèl wat veranderd op televisie, dat wel in elk geval.

  2. ria schreef:

    Ja hè, vond ik ook, het hoeven toch niet allemaal mannen met baarden te zijn 😉

Zegt u het maar

