Trick or treat

Ik heb het programma nooit gezien, ik werd er op geattendeerd in DWDD, het zijn Belgen en het kan echt niet wat ze hier doen. “Zonde van de zendtijd” gaat vér over de grens. Maar ik lag wel dubbel om die laatste. En ach, als het in het Vlaams verteld wordt, krijgt het gelijk iets onschuldigs. http://blog.infocaris.net/2011/10/trick-or-treat-update.html

4 reacties op “Trick or treat

  1. Mellody schreef:

    Ze zijn best grappig… okay, die laatste en die met die helmen..gaat wat te ver, maar de rest is wel leuk.

  2. Margo schreef:

    Je zou mensen een hartverlamming bezorgen, maar ik vind ze wel heel komisch. Zijn dit dezelfden die toen dat Belgische mobiele telefonie bedrijf op de hak heeft genomen door een container voor de oprit te plaatsen en vervolgens telefoontjes met ze te plegen in de trant zoals dat Call center het met klanten deed?

  3. Mack schreef:

    @Margo: dat weet ik niet, maar die was ook hilarisch.

    @Mellody: Volgens mij is die laatste niet echt, wordt er slechts de suggestie gewekt. Die vond ik juist het beste.

  4. von Bloghausen schreef:

    Ik heb hier errug om moeten lachen. Dat jij ze niet kent joh.

Zegt u het maar

