Voldoende

Vorige maand deed ik examen Loonbelasting en ik was als eerste klaar. De surveillant zei dat je de beschikbare tijd hard nodig had, maar ik was een half uur te snel. Nu kan dat erop duiden dat je het of heel goed hebt begrepen, of dat je antwoorden te kort zijn. Natuurlijk hoopte ik op een uitschieter in de vorm van een negen. Maar het werd een zes. Die had ik ook nog niet. Ik ben nu voor vier vakken geslaagd van de zeven. Het is zwaar, maar als het goed is doe ik in juni mijn laatste vak. Als ik er nog drie zessen bij haal, is het goed. Maar helemaal lekker zit het me niet, die zes. Ik was niet voor niks zo snel klaar. Ik heb de uitwerkingen er nog eens bijgepakt om te zien waar het nu fout ging. Ik noemde niet overal de termen op waarvoor je punten kon krijgen. Ik ging te snel naar het juiste antwoord. Dus mensen, als u ooit nog eens examen doet, haastige spoed is zelden goed, maar wel voldoende. En het scheelt drie euro in de parkeerkosten.

13 reacties op “Voldoende

  1. Laurent schreef:

    Knap hoor, dat je dat allemaal volhoudt naast een volledige baan en een gezin.

  2. Laurent schreef:

    Maar Balkenende zou het inderdaad niet eens zijn met deze zesjesmentaliteit.

  3. Eva schreef:

    Hahaha, die laatste zin doet hem ‘m!

  4. Linda de Jong schreef:

    Ach Laurent, hij heeft natuurlijk ook wel een ENORM lieve en meewerkende vrouw he… Dan zou ik het ook kunnen!! 😉

  5. Mellody schreef:

    Nou, 7x€3,- is toch maar mooi €21,- Kan je die ENORM lieve meewerkende vrouw op een mc trakteren. Jij blij, zij blij.
    Gefeliciteerd hoor. Ik vind het ook knap.

  6. Kwebbel schreef:

    Gefeliciteerd. Knap wark!

  7. Tineke schreef:

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Irene schreef:

    Word je nu steeds beter in het heffen?

  9. Mack schreef:

    Dank u allen. Ik laat het mij welgevallen.

    @Irene: wel in het zien of er juist geheven wordt. Tenminste, volgens de Nederlandse wet. Hoe dat daar bij jullie gaat, geen idee.

  10. Irene schreef:

    Loonbelasting, c’est quoi, ça? 😀

  11. Anoniem schreef:

    Mooi gedaan! Gefeliciteerd!! Knap om als werkende en studerende papa ’s avonds en de weekends in de boeken te duiken.

  12. Theet50 schreef:

    Anoniem is Theet50

Zegt u het maar

