Tong

Als ik het niet in de gaten heb, dan wordt er wel eens een foto van mij gemaakt. Als ik het wel in de gaten heb ook, maar dan steek ik snel mijn tong uit zodat de foto onbruikbaar wordt. Persoonlijk vind ik dat ik het kan hebben, die tong naar buiten. Zolang je voor de rest maar intelligentie uitstraalt, zullen ze je niet gauw verwarren met een debiel. Zo kan ik ook makkelijk een roze overhemd aan zonder in de problemen te komen. Kwestie van een lage stem.

11 reacties op “Tong

  1. Laurent schreef:

    Oh is het daarom dat sommige mannen roze overhemden dragen; die lage stem.

  2. robschimmert schreef:

    Met zo’n pasfoto word je overal warm ontvangen, omdat je immers toch geen bedreiging vormt….Maar verder zie je er jong voor je leeftijd uit. En dat valt toch ook behoorlijk mee.

  3. Irene schreef:

    Hee! Nu zie je er opeens heel intelligent uit!

  4. Kipdelek schreef:

    Koketteer er maar mee.. maakt je nog charmanter. Ghe.

  5. Linda de Jong schreef:

    Wat leuk dat je nu net doet alsof je je tong uitsteekt omdat je weet dat de foto gemaakt wordt!! Waarom zit ik zo vaak tegen die tong aan te kijken dan?? Denk jij dat ik altijd foto’s zit te maken ofzo??

  6. von Bloghausen schreef:

    Ik ken je niet anders hoor.

  7. Margo schreef:

    Je was hier net de th-klank aan het oefenen. Dat ziet een geoefend kijker direct.

  8. Jolie schreef:

    Goh, en ik maar denken dat alleen mijn kinderen dat deden 😉 En Rob heeft gelijk, je ziet er heel jong uit. Of komt dat nou door die uitgestoken tong 😉

  9. Fien schreef:

    Jij steekt maar lekker je tong uit naar iedereen. Groot gelijk.
    O ja en dank voor al die logjes in 2011. Ze waren een genoegen om te lezen. Blog zo maar lekker door.
    En voor jou een goed 2012 met een examen met een goed resultaat.

  10. R van InR schreef:

    Als je inderdaad goed kijkt, dan is er geen verwarring.

  11. Bjorn schreef:

    Charmant is anders. Maar met een roze overhem kun je het hebben

Zegt u het maar

