Is er iemand staande bij?

Het zijn stevige tijden die we hier ongemerkt doormaken. Linda heeft een hunka-hunka burning out, en ik studeer me een hersenkronkel, zwem in het diepe en de kant is in de verte zichtbaar. Ik kan gelukkig aardig zwemmen, maar ik zwem er niet recht op af. Ik heb ook niet meer zo heel veel inspiratie om diep over onbelangrijke dingen na te denken (logwaar), want het is momenteel overleven. Ik blijf tot nog toe kalm, maar dat de opwinding door mijn aderen stroomt kan ik ook weer niet volhouden. Ik ben moe en de situatie zat.

Ondanks alles, zichtbaar en onzichtbaar, is de thuissituatie stabiel. De kinderen merken denk ik niks, ze zijn lief en vervelend als altijd, en Linda is Linda, burnout of geen burnout. In huis is het warm en we hebben allemaal een schoon bed. Ik knijp mijn handjes maar weer eens dicht. Het gaat allemaal weer goedkomen. En anders roep ik uw hulp in.

15 reacties op “Is er iemand staande bij?

  1. Jolie schreef:

    Mèn, wat zijn jullie toch goed in het verborgen houden van dat soort dingen! Nu kan ik me voorstellen dat je met dat zulke pep-muziek het hoofd wel boven water houdt, maar toch..
    Eh, ja, wat kan ik doen.. Jullie heel veel sterkte wensen….

  2. von Bloghausen schreef:

    *plop*. (werkt bij mij altijd uitstekend.)

  3. Mack schreef:

    @Jolie: praat me er niet van. 😉 Ik hoop binnenkort meer te kunnen vertellen.

  4. Laurent schreef:

    Hè, wat vervelend zeg. Nou ja, het zal inderdaad wel weer allemaal overgaan.

  5. ria schreef:

    Het is al fijn dat je het gewoon even kunt luchten. Sterkte samen, en natuurlijk komt het weer goed.

  6. Eva schreef:

    En daar bovenop gaan jullie ook nog eens naar een zwembad in je vrije weekend ….!

  7. Eva schreef:

    Met Elvis ging het daar ook al lekker.
    Hij ziet er hier beter uit:

  8. Kip schreef:

    Heftig zqt

  9. Kip schreef:

    Ik wilde zeggen; heftig zat. Kun je niet ontkennen en zo te lezen doe je dat ook niet. Dat is het enige juiste, denk ik.
    *steekt hart onder de riem*

  10. mack schreef:

    @Mellody: sta je dan klaar of laat je me lekker roepen?

  11. Mellody schreef:

    Zucht.

    Dan sta ik klaar. Valt mee he?

  12. Irene schreef:

    Wat Ria zegt. Als webloglezer is het klaarstaan met een pannetje soep helaas niet haalbaar.

  13. robschimmert schreef:

    Hey Macker,
    Blijf aan dat halfvolle glas denken en je haalt de kant. Neem dat van deze senior aan.

  14. uitwijkpost schreef:

    Het komt goed. Als Linda de tijd maar neemt. Want anders is ze zo weer terug bij af. En dat moeten we niet hebben hè?
    Margo

    Bedewee: ik mis je handtekening nog!

Zegt u het maar

