Ierland

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bijna tien kilo geleden waren wij op vakantie in Ierland. Ik licht de foto’s even toe, u moet zelf maar beslissen welke omschrijving bij welke foto hoort.

1. U ziet mij naast mijn grote idool, mede mogelijk gemaakt door Guinness. In Ierland snappen ze welke muziek je in een kroeg moet draaien om je klandizie in een opperbeste stemming te houden. En, a Guinness a day, keeps the doctor away.

2. Toen ik op de toppen van mijn lichamelijke vermogens zat, werd ik uitgedaagd door die Ierse koppen om mee te doen aan het visegrip-krachtspelletje. Het was een apparaatje waarvan de werking me onduidelijk was, maar dat ze zo konden instellen dat het steeds moeilijker werd om het met één hand dicht te knijpen. Op die Ier met die dikke kop na, was ik de winnaar.

3. De enige foto ooit waarop ik de pose van een fotomodel aanneem. Helaas ziet u mij alleen op mijn rug, maar die houding is een schoolvoorbeeld van poseren.

6 reacties op “Ierland

  1. Margo Knegjes schreef:

    Sweet memories. Leuk diashowtje, hoe doe je dat?

  2. mack schreef:

    Dat zit in wordpress ergens, slideshow. Geen kunst aan.

  3. Mellody schreef:

    Na foto 3 dook jij toch van die hoogte af het water in?

  4. Martine schreef:

    Weet niet wat ik hierover moet zeggen, ben helemaal onder de indruk van de diashow 🙂

  5. Irene schreef:

    Hè? Ik dacht dat je stond te huilen.

  6. Mack schreef:

    Denken moet je, in jouw geval, aan Hirondelle overlaten.

Zegt u het maar

