49000

49.000

Snel vastleggen voordat de teller oploopt.

12 reacties op “49000

  1. R van InR schreef:

    Ja, okay, maar dat is toch wel erg achterhaald; het is eigenlijk gewoon erg 2011 ( en dat is nogal lang geleden). Tegenwoordig met die RSS readers krijg je per geïnteresseerde 1 hit per 15 minuten omdat ze hun RSS reader hebben ingesteld om – hoe onzinnig ook – eens per kwartier te kijken of je al weer een nieuw logje hebt geschreven. Dus eigenlijk moet je die 49.000 delen door 24 * 4 = 96. Dus 49.000 / 96 = 510 en dat is toch weer heel wat anders. (Doet me een beetje denken aan die alfa met het aantal pk’s per kg.)

  2. Mack schreef:

    Ja, maar het ging om het ronde getal, grapjurk.

  3. R van InR schreef:

    Zit ik net rustig naar Led Zeppelin te luisteren, krijg ik ineens een mail “Subscribe to comments on 49000 on Mack!”
    Wat is dat nu weer?
    Btw: wat is er dan zo rond aan 49?

  4. Mack schreef:

    Led Zeppelin is dood. Vooral die laatste drie nullen zijn rond.

  5. R van InR schreef:

    Muziek is nooit dood. Ok, 49 is een priemgetal, en daarom toch wel bijzonder, dus gefeliciteerd.
    (maar ja, 3 is ook een priemgetal)

  6. Mack schreef:

    Als ik drie gezien had op de teller, had ik die ook vermeld.

  7. Fien schreef:

    In België is 49 dus een priemgetal?

  8. Mack schreef:

    Scherp Fien, ik had het helemaal niet door, zo gefixeerd ben ik op die plaaggeest.

  9. Fien schreef:

    Ja en wat blijft hij stil hè.

  10. Felicita schreef:

    Fien; ik zit ook al dagen met opgerolde hemdsmouwen te wachten om met Margo de arena te betreden voor een maatschappelijk debat. Maar het blijft allemaal heerlijk vrijblijvend, zo’n weblogje;)

  11. Mack schreef:

    Margo zit al weken in Italië. Dan kun je je toch ook wel een i-Pad permiteren.

  12. Felicita schreef:

    Ja; het was me al opgevallen dat ze nogal facultatief reageert;). LA DOLCE VITA natuurlijk.. Of ben je verzopen in de Prosecco Margo Lollobrigida ??

Zegt u het maar

