Echte liefde

Je komt het niet vaak meer tegen, maar ex-formule 1 coureur Ricardo Patrese bewijst dat het nog bestaat. Hij neemt zijn vrouw mee voor een rondje op het circuit in een snelle auto. Welke vrouw zou daar niet van in katzwijm vallen? Let eens op zijn glimlach. Hij moet wel heel veel van zijn vrouw houden. En het is nog goed voor je Italiaans ook.

4 reacties op “Echte liefde

  1. Laurent schreef:

    Hahaha, hilarisch! Het lijkt wel alsof je naar een aflevering van La Linea zit te luisteren. Volgens mij zegt hij op het laatst dat ze wil scheiden 😀

  2. Margo schreef:

    Ik kende dit filmpje al. Je ziet het, de Italianen zijn gek. En kakelen aan een stuk door. Ik weet het, kom er net vandaan.

  3. Mack schreef:

    Ik maakte vandaag kennis met een Italiaanse die ik alleen van telefoongesprekken ken. Ooooh, ben jij Mack, hoe kan dat nou, je ziet er goed uit! Je hebt zo’n warme stem ik had zo’n grote knuffelbeer verwacht met een baard. Ja, je bent het echt. Ik hoor het aan je stem! Inderdaad, niet helemaal goed wijs.

Zegt u het maar

