Belasting

Examen nummer zes van zeven is binnen. Een nette zeven ook nog voor het onderdeel Omzetbelasting. In 2010 begon ik aan dit geintje zonder te beseffen wat een belasting het zou zijn op ons sociale leven. Ik heb Linda sinds die tijd ook niet meer in real life gezien. Via Facebook onderhouden we contact en zijn we op de hoogte van elkaars reilen en zeilen. En het laatste vak, erfbelasting, schenkbelasting, overdrachtsbelasting en assurantiebelasting zijn er eigenlijk vier. Ik zie op tegen dit laatste vak omdat het echt dood- en doodsaai is, en omdat het de laatste loodjes zijn.

Aan de andere kant, als ik klaar ben en ik heb het diploma, dan ben ik trots op de prestatie die ik geleverd heb. Want studeren naast een baan is nog wel te doen, maar studeren naast een gezin, dat is pas echt stevig. Maar goed, daarna kan ik me weer verdiepen in de wereld.

4 reacties op “Belasting

  1. von Bloghausen schreef:

    Ah joh, maak je niet druk. Zo ken ik Linda ook.

  2. Eva schreef:

    Gefeliciteerd! Wat kun je straks/ben je straks (extra)?

  3. Mack schreef:

    Ik ben dan Fiscaal Adviseur en het is de bedoeling dat er straks steeds alarmbellen bij me afgaan in bepaalde situaties.

  4. Ximaar schreef:

    Pas op voor overbelasting. 🙂

Zegt u het maar

