Fijn dat de computer er is.

12 reacties op “Fijn dat de computer er is.

  1. Margo schreef:

    Inderdaad, want de helft is onleesbaar!

  2. Eva schreef:

    Je schrijft als een echte accountant. Eh, financial nogwat.

  3. Margo schreef:

    Maar wel leuk en origineel: een handgeschreven logje!

  4. Laurent schreef:

    Ik schreef ooit heel netjes, maar dat is om zeep geholpen door militaire dienst, waar ik als radio-interceptor in razend tempo morsecodes in letters moest opschrijven.

  5. Mack schreef:

    Ja, dat kan ik nu ook niet meer lezen. Gisteren wist ik het nog.

  6. henderijn schreef:

    Alsof jij echt in spiegelschrift kunt schrijven. Pff.
    Had het maar gewoon bij je eerdere handschrift gehouden.

  7. Mack schreef:

    Priegelschrift staat er! Bovendien, als je dit voor de spiegel houdt, staat er precies hetzelfde.

  8. Eva schreef:

    Leuke site trouwens, van meetingmoods. Lijkt me echt een bedrijf voor jou.

    http://www.meetingmoods.nl/meetingmoods-filosofie_m1_d1_t1.aspx

  9. Mack schreef:

    Ach ja, bedrijven en hun filosofie. Ze verzinnen de mooiste dingen om de aandacht af te leiden van het feit dat ze je geld willen. Maar dit notitieblokje kreeg ik tijdens een examentraining.

  10. Eva schreef:

    Dat is toch verschrikkelijk? Heb je een stukje gelezen?

  11. Mack schreef:

    Nee, alleen de eerste zin. Toen wist ik het al wel.

Zegt u het maar

