Kwetsuren

Op 6 oktober 2011 schreef ik een logje dat ik nooit plaatste. Daar had ik toen mijn redenen voor. Nu was er aanleiding voor zo’n zelfde logje en ik herschreef het min of meer. Het was een goed logje, maar die ene keiharde, kwetsende grap kwam er weer in voor. De grap betrof rampspoed waarvan de kans zo verwaarloosbaar klein was dat het je zou overkomen, dat het, mocht het je toch overkomen, haast uitlokking geweest moest zijn. Toen ik het klaar had vond ik het best grappig, en ik dacht ook dat de kans verwaarloosbaar klein was dat ik er iemand mee zou kwetsen, tot ik besefte dat vorige week in de krant stond dat zoiets juist gebeurd was. Dus ja, dan toch maar niet. Ik kan eenmaal niet goed overweg met kwetsuren. Over een jaar nog maar eens proberen.

7 reacties op “Kwetsuren

  1. von Bloghausen schreef:

    Stuur maar ff joh, ik heb er totaal geen moeite mee. En de kans dat jouw lezers het lezen is heeeeeeeeeeeeeeeel klein! Whoehahaha

  2. Ximaar schreef:

    Kwetsuren zijn bepaalde uren waarin gekwetst wordt? 🙂

  3. Fien. schreef:

    Dus jij beschermt ons tegen kwetsende grappen? Kom op, wij zijn Wilders gewend.

  4. Eva schreef:

    Succes met je gekwetsuurde pink!

  5. Bertie schreef:

    En? We zijn al groot hoor!

  6. Rob Alberts schreef:

    Sterkte met je gezondheid dan maar.
    Verbaasde niet begrijpende groet,

Zegt u het maar

