Wellness

Volgende weekend gaan we skieen met mijn werk. In Garmisch. Ik had gehoopt dat mijn been roet in het eten zou gooien, en qua skieen is dat ook zo, maar inmiddels is het wel weer zo hersteld dat ik mee kan voor het lichte programma. Er zit ook nog iets van een conference in, om het een beetje zakelijk te maken. Ik heb er een hekel aan, om een lang weekend weg te gaan met collega’s, want weekend is wel weekend. Hans zuchtte ook al toen hij het hoorde. Er wordt al weken druk op me uitgeoefend om mee te gaan, en tot nu toe hield mijn been mij op de been, maar nu is het denk ik genoeg hersteld dat ik weer een stuk kan lopen. En betrouwbaar liegen kan ik niet, helaas.

Dus ja, dan gaan we er maar het beste van maken. Volgens mijn baas was er voor de mensen die niet gingen skieen een licht programma, en een Gerard Joling programma. Dat laatste zal het voor mij wel worden, Wellness. Toen mijn vrouwelijke collega’s het hoorden, wilden ze ook ineens Wellness, maar dat mocht niet meer. Ik hoop dat ze m’n schouders ontharen met zo’n trekpleister.

19 reacties op “Wellness

  1. Laurent schreef:

    Als ik toch voor een Gerard Jolingprogramma zou worden ingepland meldde ik me acuut overspannen.

  2. robschimmert schreef:

    Allemachtig. Teambuilding is ook niet meer wat het ooit geweest is, als ik dit allemaal lees. Welke klanten zijn hier de klos van?

  3. Eva schreef:

    Heerlijk toch? Niet mekkeren, gewoon genieten. Wie weet knippen ze daar je teennagels ook wel! 😉

  4. Mack schreef:

    Doe toch eens normaal, vies mens, met je smerige beroep.

  5. Margo schreef:

    Je timing met je been is dus nogal mislukt, ik leef mee, met het werk dagen weg vond ik ook duizend keer niks.
    Spaanse groet!

  6. CiNNeR schreef:

    Wel fijn dat je been vooruit is gegaan. Waarom wil je jezelf pijnigen met wax beurten trouwens?

  7. Fien. schreef:

    Jezus, wij gingen helemaal naar Ellecom, Huize Avegoor. En tussen de bedrijven door kon je een beetje wandelen. Geen bal te doen. Dan wil je wel naar huis ‘savonds.
    Snowboots aan, skibroek plus jack klaarleggen. In de zon een drankje en dan lekker een ligstoel induiken. Teken ik voor. Vergeet de zonnebrand niet. Factor 50.
    Maar schunnig is het natuurlijk wel. En maar klagen over de recessie.

  8. Ximaar schreef:

    Dan maar de 90-meter schans van Spastisch-Gartenkirchen. 🙂

  9. Fien. schreef:

    Ja ja, maar dan hoeft hij zich ook niet meer te laten waxen

  10. Eva schreef:

    Vies? Hoezo! Ze zijn toch niet ontstoken, of wel?
    Bovendien ook nog hartstikke bio; elke zondag strooi ik de oogst van die week uit over onze grasmat voor wat extra kalk.

  11. Kwebbel schreef:

    Gerard Jolingprogramma? Dus je moet schaatsen met zo’n strak pakkie an en Gerard gilt dat je er zo geweldig uit ziet.

  12. Mellody schreef:

    Wel mooi daar bij de Zugspitzen. Mijn ouders hadden er tot vorig jaar een apartement. …….de andere gedachte die bij mij op kwam was : ” Kunnen zij ons niet een hypotheek verstrekken…?? Genoeg geld daar….”

  13. Mellody schreef:

    Met dubbel ‘p’ natuurlijk.

  14. Irene schreef:

    Tjongejonge. Maak je wel voor/na-foto’s?

  15. Mack schreef:

    Ja, bij ons denkt men inderdaad dat dit heel normaal is. Er zijn mensen die fors meer verdienen dan ik en dat een onkostenvergoeding noemen.

  16. Bertie schreef:

    Nou, ik gun je de reis van harte hoor. Amusement met Geer…gatsie. is Goor er soms ook bij? Of zou hij deze opdracht ook als onkostenvergoeding zien?

  17. yukikopesik schreef:

    Ik kan wel doen alsof ik jou ben? Ik heb een misvormde pink en ken de ellende met het been, dus kan wel even doen alsof. Denk dat ze het verschil niet merken.

Zegt u het maar

