The Memory Hotel

Ik zit in het Memory Hotel in Stockholm. Ik kon kiezen maar de naam trok me over de streep. Niet dat het iets bijzonders is, het enige aparte zijn hier de glazen liften. Maar het Memory Hotel, het zou zo een hit van The Stones kunnen zijn. You’re just a memory….hoor het Mick al zingen. Ik heb vanaf de vijfde verdieping uitzicht op het Noorden, en daar is het om half twaalf gewoon nog licht. Hier begint het nu donker te worden. Ik ga maar eens slapen. Artiest zijn zou niks voor mij zijn. Hotelkamers…

Dit bericht is geplaatst in Muziek.

4 reacties op “The Memory Hotel

  1. Margo schreef:

    Hø bevølt høt vørder in Zwøden?

  2. Marloes schreef:

    Nog even en de hele trip is een grote memory…

  3. Mack schreef:

    In Zweden hebben ze geen ø volgens mij.

Zegt u het maar

