Een nieuw gezinslid

28-4-2014

Randi

Mag je een hond een nieuw gezinslid noemen? Volgens mij ongeveer wel. In die zin, een hond zal zelf vinden dat hij deel uit maakt van het gezin. Dit is Randi, een pup van zeven weken oud. Na het plotselinge doodgaan van onze twee katten begon het vooral bij mevrouw Mack (vanaf nu heet ze weer zo) te jeuken. Eerst was ze katten aan het zoeken op marktplaats, maar al snel werden dat honden. Nu hou ik wel van honden, maar het is wel een gedoe. Vooral het gebonden zijn. Maar aan de andere kant…dat zit in mijn hoofd. Alsof ik zo’n vrije jongen ben.

Ik wilde geen hond meer zoals Mack (de echte) vanwege diens lichamelijke beperkingen. Zijn clowneske voorkomen en zijn eigenwijze karakter zorgden altijd voor veel aandacht. Maar ik wilde nu eens een wat snellere hond die zelf in een auto kan springen. Dit is de ultieme kruising. Een Amerikaanse Buldog x Labradoodle. Dit wordt een hele grote.

11 reacties op “Een nieuw gezinslid

  1. Jolie schreef:

    Wat een schatje 🙂 En ja hij mag toch wel gezinslid heten? Zelf zien honden zich wel als gezinslid, dus…

  2. Laurent schreef:

    Oh wat leuk! Nee, en jij bent inderdaad niet iemand die ad hoc eens even drie weken in een raar vreemd land wil kunnen rondreizen, dus zo’n hond, dat kan wel 🙂

  3. Margo schreef:

    Oh wat leuk!! Wat een schatje!! Ik ben jaloers!!! 😀

    Gefeliciteerd en graag veel logjes en foto’s over jullie nieuwe gezinslid!

  4. CiNNeR schreef:

    Wat een lief snoepje!! En bij ons zijn de hond en de kat gewoon familie.

  5. Fien schreef:

    Waarom mevrouw Mack? Wat is er mis met haar eigen naam?

  6. riakristelijn schreef:

    Wow! leuk! En wat een schatje! Gefeliciteerd allemaal! Ik verheug me nu al op de verhalen 🙂

  7. Marloes schreef:

    Leuk hoor…echt…maar ik begin er nooooooooit meer aan…

  8. R van InR schreef:

    Hhmm, een wat snellere hond . . . een soort TDI dus 😉

  9. Mack schreef:

    Hij moet inderdaad even voorgloeien.

  10. Margo schreef:

    Doe je hem wel een lichtgevend geel riempje om, anders vind je hem niet terug in het donker.

  11. Mack schreef:

    Dat is best een goed idee. Je ziet hem inderdaad niet ‘ nachts

Zegt u het maar

