Calling Elvis

Een tijd geleden stopte ik met mijn logjes over Elvis die stiekem verder leefde op Hawai. Schoonzoon Michael kwam langs, soms Marilyn, en verder wist alleen Obama ervan. Maar nu is het toch wel mooi dat er een reclame met een soortgelijk idee is gemaakt. Goed, bij mij was het Hawai, hier is het een klein onbewoond eilandje. Maar ook Marilyn woont er. Ik vind het briljant gedaan, vooral als Elvis zich achter de boom probeert te verbergen. Ik zou waarschijnlijk een goede reclamespot bedenker zijn. Zeker als ik er de hele dag voor kreeg en er ook nog eens voor betaald kreeg. Maar ja, ik zie er niet uit als een reclame bedenker. Maar ik ben het echt wel hoor.

De Amerikanen konden er weer eens niet om lachen. We moesten rekening houden met de gevoelens van overleden familieleden, volgens hen. En wat kun je ook anders verwachten van een bedrijf dat bier met fruitsmaak verkocht, zeiden ze. Over dat bier met fruitsmaak hebben ze wel een puntje trouwens. Dat is ook niet te zuipen. Maar goed. Het mag algemeen bekend zijn dat Elvis niet dronk of rookte. Een uitermate gezonde levenstijl hield hij er op na. Maar dat kan ook niet anders, je wordt geen 79 als je alleen maar ongezond leeft.

7 reacties op “Calling Elvis

  1. Irma schreef:

    @ Laurent – waarschijnlijk omdat Choco geen gezinslid en/of passie van onze Elvislievende vriend is. Choco is de hond van de buren, een doetje / vriend voor alles en iedereen… eigenlijk gewoon knuffelhond van de buurt. Overigens heeft ze ooit een hele week bij Mack en mevrouw Mack in huis gewoond, dat hij daar niet iets over geschreven heeft is eigenlijk wel bijzonder…Zoals ze ooit de beste vriend van Mack was heeft ze ook al duidelijk een “klik” met Randi, wat dan wel weer leuk is.

  2. Irma schreef:

    Bovenstaande hoort natuurlijk niet bij dit logje maar bij de vorige, waar hij ook staat??? Ik reageer eigenlijk nooit en denk dat ik daar maar weer mee ga starten want als ik het wel doe gaat het mis 😦

  3. Dhyan schreef:

    Toen ik de reclame voor het eerst zag moest ik meteen aan jou denken.

  4. Mack schreef:

    En dat is volkomen terecht! 😉

  5. Margo schreef:

    Ik dacht al, daar mag Mack wel provisie voor vragen, want dat hebben ze natuurlijk gewoon van jou gepikt!

  6. robschimmert schreef:

    Ik kende de ommercial niet. Maar dit is werkelijk briljant bij jou gejat….

  7. josvanvenrooij schreef:

    Ik mis Bobby Farrell een beetje.

Zegt u het maar

