Een doekje voor het bloeden

Lacanau, Samedi le 19 Juillet 2014,

Jaren geleden schreef ik een logje waarin ik uitlegde waarom ik altijd een schone zakdoek bij me heb. Het was voor het geval ik een huilende prinses tegen zou komen, dan zou ik haar mijn zakdoek kunnen aanbieden. Vanavond was het zover. Ik liep met Tammar over de camping toen ze ineens struikelde en op haar knieën viel. Ze huilde maar ze bloedde ook. Dichterbij een prinses dan dit zou ik niet komen. Ik pakte mijn zakdoek en hield die tegen haar geschaafde knietje. Het hielp. Het bloeden stopte en ik begreep ineens waarom ik altijd die zakdoek bij me had gedragen. Voor mijn eigen prinses, al kon ik dat toen nog niet weten.

3 reacties op “Een doekje voor het bloeden

  1. Ximaar schreef:

    Tja, dan zie je toch zomaar het ‘verband’. 😉

  2. Theet50 schreef:

    Lief, man!! En nu met z’n allen gaan genieten van jullie vakantie. Groetjes.

  3. Bjorn schreef:

    Mooi man 🙂

Zegt u het maar

