2014 herzien

Het gaat hard achteruit hier qua bezoekersaantallen, views, reacties. Maar wat kun je ook verwachten met slechts 99 logjes in een jaar? Het moet wat mij betreft weer beter worden, al heb ik dat vorig jaar misschien ook al gezegd. Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Hier is een fragment:

In de concertzaal in het Sydney Opera House passen 2.700 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 25.000 keer bekeken. Als je blog een concert zou zijn in het Sydney Opera House, zou het ongeveer 9 uitverkochte optredens nodig hebben voordat zoveel mensen het zouden zien.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

5 reacties op “2014 herzien

  1. Fien. schreef:

    Dat 2015 een goed jaar mag worden Mack, voor jou en je gezin.
    Ach en we volgen je nog heus wel hoor, ook zonder reageren.

  2. Jolie schreef:

    Fascinerend, die WordPress-stats.. Ximaar en Rob Hamilton hadden het er ook al over.. (Ze zien er ook erg mooi uit!)
    Maar ik weet het niet, moet je je er nu iets van aantrekken..? Ik voorspel een “blog-revival” in 2015 ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ Al was het maar omdat iedereen (ook you ;-)) Facebook nu gaat gebruiken als link-dumpert naar z’n eigen blog, dat moet wel met de nieuwe FB-voorwaarden.

    Oh en p.s., ik heb geen stats, alleen zo’n tellertje, ooit van Ximaar afgekeken. Volgens die stats heb ik uitsluitend bezoek van Google, op zoek naar “Kalender 2015” ;-))

  3. Mack schreef:

    Jolie: Wat bedoel je met die nieuwe FB voorwaarden?

  4. Jolie schreef:

    Ha Mack, deze voorwaarden, ah, bij het zoeken van dit stukje zie ik wel dat Facebook ze een paar weken uitgesteld heeft..

  5. Marloes schreef:

    Zelf is krijg “In de concertzaal in het Sydney Opera House passen 2.700 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 14.000 keer bekeken.”yeah…right ๐Ÿ™‚ Met de beste wensen Mack

Zegt u het maar

